TÄNÄÄN kuitenkin leima tuli!!! ...Korjaamolla käynnin jälkeen, jossa myös säädettiin korkeahko HC-arvo 588:sta reilusti alhaisemmaksi (sallittu 600... ). Nyt on kaikki hyvin.
Leima!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Niva ei mennyt läpi katsastuksesta. Takajarrut oli epätasapainoiset.
TÄNÄÄN kuitenkin leima tuli!!! ...Korjaamolla käynnin jälkeen, jossa myös säädettiin korkeahko HC-arvo 588:sta reilusti alhaisemmaksi (sallittu 600... ). Nyt on kaikki hyvin.
TÄNÄÄN kuitenkin leima tuli!!! ...Korjaamolla käynnin jälkeen, jossa myös säädettiin korkeahko HC-arvo 588:sta reilusti alhaisemmaksi (sallittu 600... ). Nyt on kaikki hyvin.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Jipppiiiii! SL sai leiman. Ja kerrasta!!! Viimeksi ne tykkäs autosta niin paljon että piti kolme kertaa käydä näyttämässä. Nyt meni läpi että sujahti. Eli edes rekisteriotteeseen ei merkattu mitään korjattavaa. Ainoa mistä tuli kehotus "vikalistaan" oli äänenvaimennus. Pitäs muka olla kaksi vaimentajaa...
Onko muille tullut yhdestä vaimentajasta sanomista? Meinaan toi on tolla vaimennuksella leimattu kaksi kertaa ilman rutinoita. Eli tossa on vaan yksi vaimentaja taka-akselin takapuolella.
Onko muille tullut yhdestä vaimentajasta sanomista? Meinaan toi on tolla vaimennuksella leimattu kaksi kertaa ilman rutinoita. Eli tossa on vaan yksi vaimentaja taka-akselin takapuolella.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
2104 leimaan ilman huomautuksia. Koomista, 110:n jouduin sentään käymään näyttämässä kuluneista etujarrupaloista, tuon jarruihin ei ole SA-INT:n jälkeen kukaan koskenut 
Kalusto: Octavia RS -12, Cadillac Fleetwood -81, Samara -86 (projekti). Delta-Auto vs. Maailma.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Nonnis kirjoitti:Ei mulle ainaskaan mitään äänenvaimennuksesta sanottu kun combia katsastin.
Missä Aki käytit?
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Lada-Jussi kirjoitti:no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Nonnis kirjoitti:Ei mulle ainaskaan mitään äänenvaimennuksesta sanottu kun combia katsastin.
Missä Aki käytit?
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
olisitpa ollut kuulemassa mikä äänilähti ku päräytin pikapin käyntiin, se on toi 1600 kone sen verran tehokas että siitä lähtee ääntäkin tehokkaasti.veli alexei kirjoitti:Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Lada-Jussi kirjoitti:no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Nonnis kirjoitti:Ei mulle ainaskaan mitään äänenvaimennuksesta sanottu kun combia katsastin.
Missä Aki käytit?Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Juma!!! Se siis käy. Ihmeiden aika ei ole ohi.Lada-Jussi kirjoitti:olisitpa ollut kuulemassa mikä äänilähti ku päräytin pikapin käyntiin, se on toi 1600 kone sen verran tehokas että siitä lähtee ääntäkin tehokkaasti.veli alexei kirjoitti:Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Lada-Jussi kirjoitti: no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
no käyhän se, mut ei kukaan sanonu että se liikkuisveli alexei kirjoitti:Juma!!! Se siis käy. Ihmeiden aika ei ole ohi.Lada-Jussi kirjoitti:olisitpa ollut kuulemassa mikä äänilähti ku päräytin pikapin käyntiin, se on toi 1600 kone sen verran tehokas että siitä lähtee ääntäkin tehokkaasti.veli alexei kirjoitti: Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.
Älä ny ittees tai muita autoja sen kanssa siä telo.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)amusella tuli niveaan leima lappuun ,ilman huomautuksia...
katsastus sujui helposti ,ei testannut pyyhkiöitä,pissapoikaa tahi pilliä.
ei myöskään avannut konepeltiä (runkonumero) ,pohjaa ei kolistellut laisinkaan, etupyöriä ja niiden niveliä heilutteli... taisi ukko koeajossa ja jarrutestissä todeta biilin olevan kunnossa, ja ruosteetoman pohjan näkee kolistelemattakin
ei myöskään tarkistusmitannut päästöjä lappu oli huoltoneliöstä.

katsastus sujui helposti ,ei testannut pyyhkiöitä,pissapoikaa tahi pilliä.
ei myöskään avannut konepeltiä (runkonumero) ,pohjaa ei kolistellut laisinkaan, etupyöriä ja niiden niveliä heilutteli... taisi ukko koeajossa ja jarrutestissä todeta biilin olevan kunnossa, ja ruosteetoman pohjan näkee kolistelemattakin
ei myöskään tarkistusmitannut päästöjä lappu oli huoltoneliöstä.
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Jämsässä?liero kirjoitti:amusella tuli niveaan leima lappuun ,ilman huomautuksia...![]()
![]()
katsastus sujui helposti ,ei testannut pyyhkiöitä,pissapoikaa tahi pilliä.
ei myöskään avannut konepeltiä (runkonumero) ,pohjaa ei kolistellut laisinkaan, etupyöriä ja niiden niveliä heilutteli... taisi ukko koeajossa ja jarrutestissä todeta biilin olevan kunnossa, ja ruosteetoman pohjan näkee kolistelemattakin![]()
ei myöskään tarkistusmitannut päästöjä lappu oli huoltoneliöstä.
![]()
![]()
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
tänään rekisteröin ja katsastin RTJN65:n entisen Lada 2107:n (siis sellaisen 1,5 mallin), auto oli seissyt jo muutaman vuoden (?) ja osan siitä farmilla mätänemässä, mutta yllätys yllätys ainoastaan pakokaasupäästöt oli liian suuret. Jarrutkin oli yllättävän tasaiset, sekä edessä että takana vain 7% erot, minun ensimmäinen auton pohjan hitsauskin meni läpi, tosin ei sitä paljoa tutkittukaan (ehkä hyvä
)
kauheaa katsastuksessa oli hinta, siirtolupineen katsastus päästötesteineen oli yli 100 euroa. sitten päälle rekisteröinti omiin nimiin sekä rekisterikilpi maksu, lähemmäksi 150 euroa meni siis kaikkin papereihin ja maksuihin. vaikka päästöistäkin esitettiin korjaamon lappu, täytyy siitäkin maksaa 6 euroa! eli nämä kustannukset oli enemmän kuin auton hinta!
korjaukset oli edullisia päästölappu ja kaasuttimen säätö oli vain 15 euroa ja hitsaukset kustansi käyttöenergian ja oman työnarvon verran.
eli jos autoa pidemmän aikaa seisottaa, ei ainakaan alle kahden vuoden käyttämättömyyden takia kannata kilvistä poistaa veron takia, on meinaan vaikeaa ja hintavaa toi katsastus.
tässä vielä kuva autosta tuorein eurokilvin
kauheaa katsastuksessa oli hinta, siirtolupineen katsastus päästötesteineen oli yli 100 euroa. sitten päälle rekisteröinti omiin nimiin sekä rekisterikilpi maksu, lähemmäksi 150 euroa meni siis kaikkin papereihin ja maksuihin. vaikka päästöistäkin esitettiin korjaamon lappu, täytyy siitäkin maksaa 6 euroa! eli nämä kustannukset oli enemmän kuin auton hinta!
korjaukset oli edullisia päästölappu ja kaasuttimen säätö oli vain 15 euroa ja hitsaukset kustansi käyttöenergian ja oman työnarvon verran.
eli jos autoa pidemmän aikaa seisottaa, ei ainakaan alle kahden vuoden käyttämättömyyden takia kannata kilvistä poistaa veron takia, on meinaan vaikeaa ja hintavaa toi katsastus.
tässä vielä kuva autosta tuorein eurokilvin
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)