TÄNÄÄN kuitenkin leima tuli!!! ...Korjaamolla käynnin jälkeen, jossa myös säädettiin korkeahko HC-arvo 588:sta reilusti alhaisemmaksi (sallittu 600... ). Nyt on kaikki hyvin.



no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Nonnis kirjoitti:Ei mulle ainaskaan mitään äänenvaimennuksesta sanottu kun combia katsastin.
Missä Aki käytit?
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Lada-Jussi kirjoitti:no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Nonnis kirjoitti:Ei mulle ainaskaan mitään äänenvaimennuksesta sanottu kun combia katsastin.
Missä Aki käytit?
 Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.
 Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.olisitpa ollut kuulemassa mikä äänilähti ku päräytin pikapin käyntiin, se on toi 1600 kone sen verran tehokas että siitä lähtee ääntäkin tehokkaasti.veli alexei kirjoitti:Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Lada-Jussi kirjoitti:no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Nonnis kirjoitti:Ei mulle ainaskaan mitään äänenvaimennuksesta sanottu kun combia katsastin.
Missä Aki käytit?Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Juma!!! Se siis käy. Ihmeiden aika ei ole ohi.Lada-Jussi kirjoitti:olisitpa ollut kuulemassa mikä äänilähti ku päräytin pikapin käyntiin, se on toi 1600 kone sen verran tehokas että siitä lähtee ääntäkin tehokkaasti.veli alexei kirjoitti:Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Lada-Jussi kirjoitti: no mut 1300:ssa onkin vain yksi vaimennin, 1600:ssa pitäis olla parit, sinänsä mitään eroa tollasilla, itellä on Linnussa ollu koko ajan yksipönttönen putki ja monta leimaa takana, enkä kuule mitään meteliäkään. Ehkä ne halusivat jostain vaan urputtaa kun ei muuta löytynyt.Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.
 Älä ny ittees tai muita autoja sen kanssa siä telo.
 Älä ny ittees tai muita autoja sen kanssa siä telo.  
no käyhän se, mut ei kukaan sanonu että se liikkuisveli alexei kirjoitti:Juma!!! Se siis käy. Ihmeiden aika ei ole ohi.Lada-Jussi kirjoitti:olisitpa ollut kuulemassa mikä äänilähti ku päräytin pikapin käyntiin, se on toi 1600 kone sen verran tehokas että siitä lähtee ääntäkin tehokkaasti.veli alexei kirjoitti: Joo no samaa mä veikkaan että oli pakko jotain keksiä. Ja mulla kans toi on hiljasimmasta päästä autoja. Pitäs kai olla isompaa putkea niin ei niin metelöittis.Ja änkkäreitä ei ole kai kun yhdessä autossani ollut yhtä useampi. Mut miten vaan.
Älä ny ittees tai muita autoja sen kanssa siä telo.
 on vähän uponnut maahan ja ei ketään ollu työntämässä, niin siihen se sitten jäi. mut ei sillä voi ajella, hepat pelkää naapurissa.
 on vähän uponnut maahan ja ei ketään ollu työntämässä, niin siihen se sitten jäi. mut ei sillä voi ajella, hepat pelkää naapurissa. "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa) 
   
  
  
   
  
Jämsässä?liero kirjoitti:amusella tuli niveaan leima lappuun ,ilman huomautuksia...

katsastus sujui helposti ,ei testannut pyyhkiöitä,pissapoikaa tahi pilliä.
ei myöskään avannut konepeltiä (runkonumero) ,pohjaa ei kolistellut laisinkaan, etupyöriä ja niiden niveliä heilutteli... taisi ukko koeajossa ja jarrutestissä todeta biilin olevan kunnossa, ja ruosteetoman pohjan näkee kolistelemattakin
ei myöskään tarkistusmitannut päästöjä lappu oli huoltoneliöstä.


 Kuka katsasti?
 Kuka katsasti? )
 ) "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
 "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)