materox kirjoitti:ite huomasin sen että kun vaihdoin koneen 1200->1600 niin konepelti ottaa kiinni ilmanputsariin ja kolisee, mutta helppo korjata kun hakkaa vasaralla peltiä vähän läjään.
ei ole kertaakaan kyllä moinen onnistunut, vaikkakin nuita useampi on tullu mulkattua. niin kantti kuin pyöreä lamppuisen koppaan
materox kirjoitti:ite huomasin sen että kun vaihdoin koneen 1200->1600 niin konepelti ottaa kiinni ilmanputsariin ja kolisee, mutta helppo korjata kun hakkaa vasaralla peltiä vähän läjään.
Tuohan on teoreettinen mahottomuus! miulla on nappiskombi 1500 ja siihen on vaihdettu 1600turbo tilalle! Kun kaikki moottorin kumintyynyt on samoja takavetosissa!
Ja nappikseen kun pelkästään laittaa sen paksun bakeliitti tiivisteen kaasarin ja imusarjan väliin niin sekin jo aiheuttaa sen että ilmanputsarinkotelo ottaa konepeltiin kiinni kun se meinaa jo muutenkin siihen painaa.
itsellä ollut parissa nappiksessa 1500 pata vakio kumityynyillä ja muutamaan koneevaihdon olen talkoissa ollut eikä ehdesäkään ole vielä kolissut...
viimeisimmässä omassa oli vielä riepu pellissä paikalaan, näki kyllä että se oli putsari koteloon hanganut mutta tosin roikkui kuin jätkän räkä.