nappiksen koneen vaihto?!?!

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
onte

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja onte »

onko 1600 lohko porattu 1500.sesta 1600.seks?
käsittikö kukaan mitään? :D
seppis

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja seppis »

Eli siis saako 1200 koneesta poraamalla ja 1500 kampuralla 1600?
Vai pitääkö olla 1500 lohko että siintä saa 1600
Avatar
pressa
Viestit: 10447
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja pressa »

1200 lohiko on matala eli männät tulee "läpi", 1500 lohko on korkea.
seppis

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja seppis »

ok. kiitoksia
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

materox kirjoitti:ite huomasin sen että kun vaihdoin koneen 1200->1600 niin konepelti ottaa kiinni ilmanputsariin ja kolisee, mutta helppo korjata kun hakkaa vasaralla peltiä vähän läjään. 8)
ei ole kertaakaan kyllä moinen onnistunut, vaikkakin nuita useampi on tullu mulkattua. niin kantti kuin pyöreä lamppuisen koppaan
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja START »

toiset on kehunu että on nappiksessa kolissu, itellä ei ole kokemuksia vakio ilmanputsarin kaa ja mullla on aina ollu volvon kumityynyt.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
miksu
Viestit: 221
Liittynyt: 16.8.2004 16:24
Paikkakunta: Imatra

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja miksu »

materox kirjoitti:ite huomasin sen että kun vaihdoin koneen 1200->1600 niin konepelti ottaa kiinni ilmanputsariin ja kolisee, mutta helppo korjata kun hakkaa vasaralla peltiä vähän läjään. 8)
Tuohan on teoreettinen mahottomuus! miulla on nappiskombi 1500 ja siihen on vaihdettu 1600turbo tilalle! Kun kaikki moottorin kumintyynyt on samoja takavetosissa!
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Mistähän se korkoero nyt mahtaakaan tulla...aivan.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
jta
Viestit: 4435
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja jta »

Ja nappikseen kun pelkästään laittaa sen paksun bakeliitti tiivisteen kaasarin ja imusarjan väliin niin sekin jo aiheuttaa sen että ilmanputsarinkotelo ottaa konepeltiin kiinni kun se meinaa jo muutenkin siihen painaa.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Re: nappiksen koneen vaihto?!?!

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

itsellä ollut parissa nappiksessa 1500 pata vakio kumityynyillä ja muutamaan koneevaihdon olen talkoissa ollut eikä ehdesäkään ole vielä kolissut...
viimeisimmässä omassa oli vielä riepu pellissä paikalaan, näki kyllä että se oli putsari koteloon hanganut mutta tosin roikkui kuin jätkän räkä.
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Vastaa Viestiin