Lada Jono
Lada Jono
Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jono
Edessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara 
- LamaAjanElvis
yleensä kauppojen pihassa jos näen että on lada tai kaksi parkissa vierekkäin niin laitampa aina omanikin samaan kasaan, jos ovat vielä saman mallisia ja värisiä, on erittäin tärkeää laittaa ovet lukkoon ettei lähde vahingossa väärä lada mukaan lähtiessä.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Mosse-Aksu
Nykyään kun liikkuu autolla tai kävellen, tulee aina käännyttyä katsomaan vastaan tulevaa tai jossain seisovaa Ladaa. (tilanteesta riippuen tietenkin) Sivulliset voivat ihmetellä, että mitähän tuo pyörii, eikö se muka ole koskaan nähnyt Ladaa? Mielenkiinto kuitenkin kohdistuu siihen, että näkyykö autossa kerhotunnusta.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Re: Lada Jono
Itse köröttelen joka aamu hämeentiellä tohon aikaan.110HB kirjoitti:Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jonoEdessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara
Näyttääkö tutulta http://www.pigeonfudge.com/photos/radal ... CT5343.JPG
Tyylillä ei taidolla!
- Mosse-Aksu
Oho, onkos pojat käyttäneet samaa maalipurkkia?dadaa kirjoitti:Itse köröttelen joka aamu hämeentiellä tohon aikaan.110HB kirjoitti:Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jonoEdessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Toinen maalattu ferrexillä ja toinen on massattu kokonaan alusta- j helmapelti massalla.Mosse-Aksu kirjoitti:Oho, onkos pojat käyttäneet samaa maalipurkkia?dadaa kirjoitti:Itse köröttelen joka aamu hämeentiellä tohon aikaan.110HB kirjoitti:Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jonoEdessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara
Tyylillä ei taidolla!
Nyt ei kyl sytytä missä kohassa ollaan jonoteltu mut pääasia et m...ut jää110HB kirjoitti:Tutulta näyttää, oli vaan vaaleet verhot takalasissa
Jäi muuten se me...u siihen valoihin ihmettelee ku valot vaihtu
Noi verhot on nykyään kiinni kun on kaaret sisällä ni ei niin helposti ulos näy kun en ole niitä muutoskatsastanu.
Tyylillä ei taidolla!
joo näin kannattaa tehdä sillä tästä tuli mieleeni eräs tapaus, joka sattui aikana jolloin ovia ei vielä tarvinnut lukita.LamaAjanElvis kirjoitti: jos ovat vielä saman mallisia ja värisiä, on erittäin tärkeää laittaa ovet lukkoon ettei lähde vahingossa väärä lada mukaan lähtiessä.
kävin ärkioskilla. lada parkkiin ja kun tulen takas autolle niin kaks ukkoa istuu autossa toisen yrittäessä epätoivoisesti sovittaa avainta virtalukkoon. koputan ikkunaan ja kysyn, että mitä hän yrittää tehdä. yritti kuulemma käyntiin, mutta virtalukossa on jotain vikaa kun avain ei sopinut... ei ihme ukon oma, sama malli ja väri oli kaksi autoa taaempana.
a-a
yhteenkuuluvuus
Mukava todeta tuo Lada-ihmisten yhteenkuuluvaisuuden tunne.
Mielellään pysäköi toisen Ladan viereen, kun on mahdollista.
Lada yhdistää!
Mielellään pysäköi toisen Ladan viereen, kun on mahdollista.
Lada yhdistää!
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...