yleensä kauppojen pihassa jos näen että on lada tai kaksi parkissa vierekkäin niin laitampa aina omanikin samaan kasaan, jos ovat vielä saman mallisia ja värisiä, on erittäin tärkeää laittaa ovet lukkoon ettei lähde vahingossa väärä lada mukaan lähtiessä.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Nykyään kun liikkuu autolla tai kävellen, tulee aina käännyttyä katsomaan vastaan tulevaa tai jossain seisovaa Ladaa. (tilanteesta riippuen tietenkin) Sivulliset voivat ihmetellä, että mitähän tuo pyörii, eikö se muka ole koskaan nähnyt Ladaa? Mielenkiinto kuitenkin kohdistuu siihen, että näkyykö autossa kerhotunnusta.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
110HB kirjoitti:Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jono Edessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara
110HB kirjoitti:Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jono Edessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara
110HB kirjoitti:Tutulta näyttää, oli vaan vaaleet verhot takalasissa
Jäi muuten se me...u siihen valoihin ihmettelee ku valot vaihtu
Nyt ei kyl sytytä missä kohassa ollaan jonoteltu mut pääasia et m...ut jää
Noi verhot on nykyään kiinni kun on kaaret sisällä ni ei niin helposti ulos näy kun en ole niitä muutoskatsastanu.
LamaAjanElvis kirjoitti:
jos ovat vielä saman mallisia ja värisiä, on erittäin tärkeää laittaa ovet lukkoon ettei lähde vahingossa väärä lada mukaan lähtiessä.
joo näin kannattaa tehdä sillä tästä tuli mieleeni eräs tapaus, joka sattui aikana jolloin ovia ei vielä tarvinnut lukita.
kävin ärkioskilla. lada parkkiin ja kun tulen takas autolle niin kaks ukkoa istuu autossa toisen yrittäessä epätoivoisesti sovittaa avainta virtalukkoon. koputan ikkunaan ja kysyn, että mitä hän yrittää tehdä. yritti kuulemma käyntiin, mutta virtalukossa on jotain vikaa kun avain ei sopinut... ei ihme ukon oma, sama malli ja väri oli kaksi autoa taaempana.
a-a
Kerran olin mukana tilanteessa, jossa oli meidän Niva ja siinä edessä 5-ovinen Venäjän rekistereillä varustettu valkoinen Niva. Oli vielä talvi ja kukaan muu ei oikeen päässyt etenemään liikennevaloista ylämäkeen.
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.