Lada Jono

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
110HB
Viesti:

Lada Jono

Viesti Kirjoittaja 110HB »

Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jono :lol: Edessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara :D
Riffa

Viesti Kirjoittaja Riffa »

No siinähän oli sitten kaiken tyyppiset Ladat kokoontuneet. Melko harvinainen tilanne. :)
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

yleensä kauppojen pihassa jos näen että on lada tai kaksi parkissa vierekkäin niin laitampa aina omanikin samaan kasaan, jos ovat vielä saman mallisia ja värisiä, on erittäin tärkeää laittaa ovet lukkoon ettei lähde vahingossa väärä lada mukaan lähtiessä.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Nykyään kun liikkuu autolla tai kävellen, tulee aina käännyttyä katsomaan vastaan tulevaa tai jossain seisovaa Ladaa. (tilanteesta riippuen tietenkin) Sivulliset voivat ihmetellä, että mitähän tuo pyörii, eikö se muka ole koskaan nähnyt Ladaa? Mielenkiinto kuitenkin kohdistuu siihen, että näkyykö autossa kerhotunnusta.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
dadaa

Re: Lada Jono

Viesti Kirjoittaja dadaa »

110HB kirjoitti:Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jono :lol: Edessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara :D
Itse köröttelen joka aamu hämeentiellä tohon aikaan.
Näyttääkö tutulta http://www.pigeonfudge.com/photos/radal ... CT5343.JPG
Tyylillä ei taidolla!
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

dadaa kirjoitti:
110HB kirjoitti:Tänä aamuna noin 7:30 hämeentien (hki) valoissa lada jono :lol: Edessä musta 1200 kerhon tarralla varustettu, minä ja takana oli vielä vihree samara :D
Oho, onkos pojat käyttäneet samaa maalipurkkia?
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
110HB
Viesti:

Tutulta näyttää, oli vaan vaaleet verhot takalasissa

Jäi muuten se me...u siihen valoihin ihmettelee ku valot vaihtu :lol:
dadaa

Mosse-Aksu kirjoitti:
dadaa kirjoitti:
Oho, onkos pojat käyttäneet samaa maalipurkkia?
Toinen maalattu ferrexillä ja toinen on massattu kokonaan alusta- j helmapelti massalla. :shock:
Tyylillä ei taidolla!
dadaa

110HB kirjoitti:Tutulta näyttää, oli vaan vaaleet verhot takalasissa

Jäi muuten se me...u siihen valoihin ihmettelee ku valot vaihtu :lol:
Nyt ei kyl sytytä missä kohassa ollaan jonoteltu mut pääasia et m...ut jää 8)
Noi verhot on nykyään kiinni kun on kaaret sisällä ni ei niin helposti ulos näy kun en ole niitä muutoskatsastanu.
Tyylillä ei taidolla!
afrika
Viesti:

Viesti Kirjoittaja afrika »

LamaAjanElvis kirjoitti: jos ovat vielä saman mallisia ja värisiä, on erittäin tärkeää laittaa ovet lukkoon ettei lähde vahingossa väärä lada mukaan lähtiessä.
joo näin kannattaa tehdä sillä tästä tuli mieleeni eräs tapaus, joka sattui aikana jolloin ovia ei vielä tarvinnut lukita.
kävin ärkioskilla. lada parkkiin ja kun tulen takas autolle niin kaks ukkoa istuu autossa toisen yrittäessä epätoivoisesti sovittaa avainta virtalukkoon. koputan ikkunaan ja kysyn, että mitä hän yrittää tehdä. yritti kuulemma käyntiin, mutta virtalukossa on jotain vikaa kun avain ei sopinut... ei ihme ukon oma, sama malli ja väri oli kaksi autoa taaempana.
a-a
110HB
Viesti:

jono oli siinä hämeentien ja kustaa vaasan tien risteyksessä (kauppakeskus arabian kupeessa)
nivailija

Viesti Kirjoittaja nivailija »

Kerran olin mukana tilanteessa, jossa oli meidän Niva ja siinä edessä 5-ovinen Venäjän rekistereillä varustettu valkoinen Niva. Oli vielä talvi ja kukaan muu ei oikeen päässyt etenemään liikennevaloista ylämäkeen. :lol:
Lada on valmis lähtöön silloin kuin sinäkin ja lähtee aina kuin palmun alta.
pena

yhteenkuuluvuus

Viesti Kirjoittaja pena »

Mukava todeta tuo Lada-ihmisten yhteenkuuluvaisuuden tunne.

Mielellään pysäköi toisen Ladan viereen, kun on mahdollista.

Lada yhdistää!
Lada - liikkumisväline ja osa elämänkatsomusta. - Se keltainen nappisilmä oli autojen auto...
Vastaa Viestiin