1200s imuvuoto?
- larssi21074
- Viestit: 1941
- Liittynyt: 14.10.2004 10:22
- Paikkakunta: Mikkeli
Ladan imusarjat on aina ihan käppyrässä kun pakoputki kuumentaa sitä siinä alapuolella. Vuodot melko yleisiä ja samasta syystä myös lämmänä lähtee huonosti käyntiin ku imusarja "hehkuu punasena".
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
nyt on roplattu
en sitten jaksanut kuitenkaan kaasaria avata kun sitä ei hirveästi missään suositeltu. nyt sain mielestäni paikannettua startterilla vuotoa kaasarin kylkiin, niin eikös voi olettaa että ne akselin reijät on väljät, vai? jos näin kuitenkin on, niin ilmeisesti uuden kaasarin hankita on edessä. kattelin moposportin sivuilta hintoja ja nehän suorastaa oli päätä huimaavia, puolet auton hinnasta. Elikkä mistäs niitä kaasareita sais, kannattaa varmaan vaan ostaa uus, kun vanhassa voi olla sama vika.
nyt tähän vielä tarvisin neuvoja, niin saisi ladan vielä katsastettua, niin pääsis
talviliukkaille luistelemaan.
ei muuta kuin luisu rikkaita talvikelejä.
nyt tähän vielä tarvisin neuvoja, niin saisi ladan vielä katsastettua, niin pääsis
talviliukkaille luistelemaan.
ei muuta kuin luisu rikkaita talvikelejä.
no tässä on Venäjällä myytävät 05-kaasarin numerot ja kuvat. En tiedä onko samanlaiset Suomessa
21050-1107010-00
http://photo.pasker.ru/photo.php?id=3050
21050-1107010-20
http://photo.pasker.ru/photo.php?id=2644
21053-1107010-20
http://photo.pasker.ru/photo.php?id=29608

21050-1107010-00
http://photo.pasker.ru/photo.php?id=3050
21050-1107010-20
http://photo.pasker.ru/photo.php?id=2644
21053-1107010-20
http://photo.pasker.ru/photo.php?id=29608
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
kaasarin vaihtoon
dodiin, pitkän tauon jälkeen laitetaan taas tallissa hihat heilumaan.
Eli nyt on venäjän veliltä tullut uusi kaasari (pitäs olla oikeen lainen
).
Oiskohan jotain vinkkejä, että onko vaihto hommassa jotain jippoja mitä pitäs ottaa houmioon.
toivottavasti saan nyt latuskan leimaan ni pääsee vielä sutimaan.
niin ja pannaas hieman ohi aiheen. Saako katsastukseen mennä KESÄ- renkailla vaikka on talvirengas aika? on meinaa nastuli renkäät vähän huonossa kunnossa.
Eli nyt on venäjän veliltä tullut uusi kaasari (pitäs olla oikeen lainen

Oiskohan jotain vinkkejä, että onko vaihto hommassa jotain jippoja mitä pitäs ottaa houmioon.
toivottavasti saan nyt latuskan leimaan ni pääsee vielä sutimaan.
niin ja pannaas hieman ohi aiheen. Saako katsastukseen mennä KESÄ- renkailla vaikka on talvirengas aika? on meinaa nastuli renkäät vähän huonossa kunnossa.

Olikohan niin että katsastukseen ei kuuluu olosuhteisiin sopivien renkaiden vahtiminen, mutta vyö- ja ristikudosrenkaita sekä muuta sekarengastusta vahditaan. Saattoi jopa olla että sinne voi mennä sileilläkin renkailla, eikä se vaikuta katsastukseen mitenkään jos edellämainitut asiat on kunnossa kudosten ja sekakäytön osalta.
Mut on kerran pistetty kotia renkaiden vaihtoon kesken katsastuksen 
Oli liian sileet kesäkumit alla, kysyivät löytyskö parempia talvirenkaita(oli marraskuu). Ku sanoin että löytyy, niin sanoivat että "käy vaihtaan alle ja tuu näyttään ni ei mee uusintamaksua". Eli ainakin tuolloin kultaisella 90-luvulla tuokin oli mahdollista.
,_,/ukka

Oli liian sileet kesäkumit alla, kysyivät löytyskö parempia talvirenkaita(oli marraskuu). Ku sanoin että löytyy, niin sanoivat että "käy vaihtaan alle ja tuu näyttään ni ei mee uusintamaksua". Eli ainakin tuolloin kultaisella 90-luvulla tuokin oli mahdollista.
,_,/ukka
Autoton on huoleton
noniin, nyt on uusi kaasari heitetty paikoilleen ja sehän tuntui käyvän todella hyvin ilma säätämistäkin...hyvä hyvä, huomenn apitää kuitenkin vielä vähän säätää että saa päästöt kohilleen.
Sellanen tässä kuitenkin ihmetyttää, kun uudessa kaasarissa ei ollut imusarjasta tulevalle alipaine letkulle paikkaa, niin tukin sen reijun siitä imusarjasta, eikä se tuntunut vaikuttaavan mitään.
Tietäääkö joku että siitä ois jotain haittaa, että sen letkun jättää pois ja tukkii sen reijän?
Sellanen tässä kuitenkin ihmetyttää, kun uudessa kaasarissa ei ollut imusarjasta tulevalle alipaine letkulle paikkaa, niin tukin sen reijun siitä imusarjasta, eikä se tuntunut vaikuttaavan mitään.
Tietäääkö joku että siitä ois jotain haittaa, että sen letkun jättää pois ja tukkii sen reijän?