Ostin vm2000 samaran vanhan vm1996 tilalle, mutta tässä uudemmassa ajovalot eivät syty automaattisesti käynnistäessä kuten vanhassa. Olisiko tähän joku kikka - puuttuuko rele vai missä vika?
Minulla tämä valoautomatiika kyllä toimii, mutta ajovaloja ei saa päälle, jos kone ei käy. Eihän niitä muulloin tarvitsekaan, mutta en tiedä puuttuuko katsastusmies asiaan-
Mulla taasen asteekissa toimii valot käynnissä sekä sammutettuna, ja automatiikkakin pelaa. Sensijaan pelkkiä parkkeja ei saa päälle muutenkuin auto sammutettuna...
Ennen oli Samara 1300S Axtec -94, välissä rellu ja nyt sitten 111....
Ostin vm2000 samaran vanhan vm1996 tilalle, mutta tässä uudemmassa ajovalot eivät syty automaattisesti käynnistäessä kuten vanhassa. Olisiko tähän joku kikka - puuttuuko rele vai missä vika?
Omassa 2002 Samarassani ei ole mitään valoautomatiikkaa enkä edes
ole tullut ajatelleeksi että kyseessä olisi vika. Eikös tuo valoautomatiikka
ole ollut noissa Ladoissa aina maahantuojan asentama? Olisiko valoautomatiikan asennus lopetettu 90-luvulla?
Mainittakoon että omaan autooni en edes haluaisi mitään valoautomatiikkaa vaikka maksettaisi
uudemmissa Samaroissa ei ole automatiikkaa, äitin 2001 21083-S20-130 mallissa ei ole.
mielenkiinnosta kysyisin mikä on uuden autosi mallikoodi? siitä selviää mm. ruiskun tyyppi.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
missähän muuten sijaitsee toi valoautomaatikan rele? Itsellä jää joskus harvoin valot päälle kun katkaisee virrat, eikä sammu ilman että ottaa akusta kengän irti. Sen jälkeen on toiminnut.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
kaikki voi kertoa mulle tyyppikoodeja, ne löytyy tyyppikilven alareunasta (n. 1995 lähtien) ja ovat muotoa 21083 20 138 tms joskus toi ensimmäinen sarja puuttuu, mutta sen löytää mm. valmistenumerosta.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)