1200L vm 1987 penkit
- Lada-Jussi
noissa on yleensä vähän eroja, riippuen ovipahvien väreissä yleensä kumpaisetkin ovat ruskeita, mutta on myös harmaita ja mustiakin. istuimen kuviointi on 21011 mallinen, selkänojissa 2106 malliset niskatuet, kangasverhoilu.

- veli alexei
- Moderaattori
Joku joskus väitti ettei kävis... Siis ainakaan ihan suoraan.kukkuluuruu kirjoitti:Kysytäämpäs samalla sopiiko 1200l ja 2107 penkit keskenään vaihdettaviksi. vm 88 kumpikin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viesti:
Sopii, etupenkkien kiinnityskohtien leveydessä hieman eroa, 2107 hieman kapeampi kun turvavyön rulla on laitettu takapenkkiläisten jaloista pois pyörimästä. Pikkuisen kun suurentaa reikää niin menee paikoilleen.kukkuluuruu kirjoitti:Kysytäämpäs samalla sopiiko 1200l ja 2107 penkit keskenään vaihdettaviksi. vm 88 kumpikin.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
- Lada-Jussi
ja toi on taas mieletöntä Ladojen uhraamista, on vaikea enää korvata alkuperäiseen asuunsa kun on porailtu reikiä, voi varmaan koitua kompastuskiveksi museokatsastuksessaAI kirjoitti:Sopii, etupenkkien kiinnityskohtien leveydessä hieman eroa, 2107 hieman kapeampi kun turvavyön rulla on laitettu takapenkkiläisten jaloista pois pyörimästä. Pikkuisen kun suurentaa reikää niin menee paikoilleen.kukkuluuruu kirjoitti:Kysytäämpäs samalla sopiiko 1200l ja 2107 penkit keskenään vaihdettaviksi. vm 88 kumpikin.

- Lada-Jussi
mä luulisin että ihan hyvin voi olla 1988:ssa suomipenkitkin, kuten yhtälailla myös 1983:ssa, paikalliset jälleenmyyjät ovat viimeistään saattaaneet ehostaa autoja, esim. jotain esittelykappaleita ja osa on varusteltu jo maahantuontikeskuksessa. Nähtävästi kuitenkin viimeisten autojen myyntiä vauhditettiin suomiverhoilulla eli -89 myydyissä on enimmäkseen ja ehkä myös -88 puolella myydyissäkin. Eiköhän Ladalle tyypillinen mitä nyt sattuu varastosta löytymään ollut jo silloinkin keksitty.
70-luvun muovipenkkisiinkin sai kaikkia hassuja kangasvaihtoehtoja lisähintaan, joskus sellaisia olen jossai nähnyt.
70-luvun muovipenkkisiinkin sai kaikkia hassuja kangasvaihtoehtoja lisähintaan, joskus sellaisia olen jossai nähnyt.

Minun -87 nappiksessa on ruskeat ovipahvit ja penkit. Nyt tosin musta/harmaa kuvioisilla suojilla peitettynä. Siis penkit.
Ensimmäisessä Ladassani eli -77 1200-mallissa oli lisävarusteena alkuperäiset Suomi-penkit. Auto oli väriltään tämä foorumin pohjaväri ja penkit oli hiukan saman tapaiset väriltään, hieman kiiltävämpi/kirkkaampi.
Ensimmäisessä Ladassani eli -77 1200-mallissa oli lisävarusteena alkuperäiset Suomi-penkit. Auto oli väriltään tämä foorumin pohjaväri ja penkit oli hiukan saman tapaiset väriltään, hieman kiiltävämpi/kirkkaampi.
ABC -Absolutely Boring Compromise
Mulla molemmissa nappiksissa oli spesiaaliverhoilu (mallia Suomi). Ekassa yhden paikallisen pikkupajan tuotoksia (oli muuten hyvät) ja toisessa ne ihan viralliset Saab-versiot. Ja oviverhoilut sävy sävyyn.Lada-Jussi kirjoitti:mä luulisin että ihan hyvin voi olla 1988:ssa suomipenkitkin, kuten yhtälailla myös 1983:ssa, paikalliset jälleenmyyjät ovat viimeistään saattaaneet ehostaa autoja, esim. jotain esittelykappaleita ja osa on varusteltu jo maahantuontikeskuksessa. Nähtävästi kuitenkin viimeisten autojen myyntiä vauhditettiin suomiverhoilulla eli -89 myydyissä on enimmäkseen ja ehkä myös -88 puolella myydyissäkin. Eiköhän Ladalle tyypillinen mitä nyt sattuu varastosta löytymään ollut jo silloinkin keksitty.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)