1200L vm 1987 penkit

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Vattu Ati

1200L vm 1987 penkit

Viesti Kirjoittaja Vattu Ati »

minkä väriset/ malliset penkit ovat kyseisessä autossa
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

noissa on yleensä vähän eroja, riippuen ovipahvien väreissä yleensä kumpaisetkin ovat ruskeita, mutta on myös harmaita ja mustiakin. istuimen kuviointi on 21011 mallinen, selkänojissa 2106 malliset niskatuet, kangasverhoilu.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
kukkuluuruu

Viesti Kirjoittaja kukkuluuruu »

Kysytäämpäs samalla sopiiko 1200l ja 2107 penkit keskenään vaihdettaviksi. vm 88 kumpikin.
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

kukkuluuruu kirjoitti:Kysytäämpäs samalla sopiiko 1200l ja 2107 penkit keskenään vaihdettaviksi. vm 88 kumpikin.
Joku joskus väitti ettei kävis... Siis ainakaan ihan suoraan.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

kukkuluuruu kirjoitti:Kysytäämpäs samalla sopiiko 1200l ja 2107 penkit keskenään vaihdettaviksi. vm 88 kumpikin.
Sopii, etupenkkien kiinnityskohtien leveydessä hieman eroa, 2107 hieman kapeampi kun turvavyön rulla on laitettu takapenkkiläisten jaloista pois pyörimästä. Pikkuisen kun suurentaa reikää niin menee paikoilleen.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada-Jussi

AI kirjoitti:
Sopii, etupenkkien kiinnityskohtien leveydessä hieman eroa, 2107 hieman kapeampi kun turvavyön rulla on laitettu takapenkkiläisten jaloista pois pyörimästä. Pikkuisen kun suurentaa reikää niin menee paikoilleen.
ja toi on taas mieletöntä Ladojen uhraamista, on vaikea enää korvata alkuperäiseen asuunsa kun on porailtu reikiä, voi varmaan koitua kompastuskiveksi museokatsastuksessa :(
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
kukkuluuruu

Viesti Kirjoittaja kukkuluuruu »

Kiitoksia vastauksesta. On noi korkeat neuvostopenkit aika karmeat. Nappiksen matalat leopardikuviolla on aika hienot jos sais paikalle?
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Tämä lienee sopiva ketju kysyä, että minkälaisia sisustusvaihtoehtoja on 1200L -88:ssa? Onko jo suomipenkit vai venäläisvalmisteet ja mitä eri värivaihtoehtoja on? Vai käytänkö hakua?
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Mulla ainakin mustat ovipahvit ja tummat kangas penkit,luulisin että alkuperäiset ?????muut voi korjata jos olen väärässä.
Lada-Jussi

mä luulisin että ihan hyvin voi olla 1988:ssa suomipenkitkin, kuten yhtälailla myös 1983:ssa, paikalliset jälleenmyyjät ovat viimeistään saattaaneet ehostaa autoja, esim. jotain esittelykappaleita ja osa on varusteltu jo maahantuontikeskuksessa. Nähtävästi kuitenkin viimeisten autojen myyntiä vauhditettiin suomiverhoilulla eli -89 myydyissä on enimmäkseen ja ehkä myös -88 puolella myydyissäkin. Eiköhän Ladalle tyypillinen mitä nyt sattuu varastosta löytymään ollut jo silloinkin keksitty.

70-luvun muovipenkkisiinkin sai kaikkia hassuja kangasvaihtoehtoja lisähintaan, joskus sellaisia olen jossai nähnyt.
Toveri

Viesti Kirjoittaja Toveri »

Minun -87 nappiksessa on ruskeat ovipahvit ja penkit. Nyt tosin musta/harmaa kuvioisilla suojilla peitettynä. Siis penkit.
Ensimmäisessä Ladassani eli -77 1200-mallissa oli lisävarusteena alkuperäiset Suomi-penkit. Auto oli väriltään tämä foorumin pohjaväri ja penkit oli hiukan saman tapaiset väriltään, hieman kiiltävämpi/kirkkaampi.
ABC -Absolutely Boring Compromise
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Lada-Jussi kirjoitti:mä luulisin että ihan hyvin voi olla 1988:ssa suomipenkitkin, kuten yhtälailla myös 1983:ssa, paikalliset jälleenmyyjät ovat viimeistään saattaaneet ehostaa autoja, esim. jotain esittelykappaleita ja osa on varusteltu jo maahantuontikeskuksessa. Nähtävästi kuitenkin viimeisten autojen myyntiä vauhditettiin suomiverhoilulla eli -89 myydyissä on enimmäkseen ja ehkä myös -88 puolella myydyissäkin. Eiköhän Ladalle tyypillinen mitä nyt sattuu varastosta löytymään ollut jo silloinkin keksitty.

70-luvun muovipenkkisiinkin sai kaikkia hassuja kangasvaihtoehtoja lisähintaan, joskus sellaisia olen jossai nähnyt.
Mulla molemmissa nappiksissa oli spesiaaliverhoilu (mallia Suomi). Ekassa yhden paikallisen pikkupajan tuotoksia (oli muuten hyvät) ja toisessa ne ihan viralliset Saab-versiot. Ja oviverhoilut sävy sävyyn.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Vastaa Viestiin