Mitenkähän irrotetaan nappisilmästä pissapojan suuttimet siten että samat suuttimet saa ehjänä takaisin?
Pitääkö alapuolelta puristaa mustan tiivistemuovin kolme sakaraa yhteen ja vetää paketti ulos vai miten?
En tohtinyt alkaa riuhtumaan ennen varmistamista. Kiitos jo etukäteen.
Pissapojan suuttimen irrotus?
- Vuosaaren Ladamies
- Viesti:
Re: Pissapojan suuttimen irrotus?
En ole aivan varma - ne kolme sakaraa pitää puristaa, että saa suuutimet pois. Voi olla, että ne murtuvat silloin. Uskon, että tarvikeliikkeistä saa suuttimia, jotka asentaa paikalleen.
Lada 1200L ( 1987 )
Nissan Almera 1,4 LX ( 1996 )
Chevrolet Corvette Convertible 5,7 TPi V8 ( 1990 )
Jos olisin ottamassa suuttimia pois niin lämmittäisin niitä etteivät niin helposti sitten murtuisi.
lola
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
POHJOIS-KARJALAN AvtoVAZ
Kiihtelysvaara
- Vuosaaren Ladamies
- Viesti:
Lämmittäminen voisi olla hyvä keino; kun ei liikaa lämmitä.
Lada 1200L ( 1987 )
itse sain ainakin irti suuttimen pään (se konepellin yläpuolella oleva pyöreä nuppi) pyörittelemällä ja nostamalla varovasti.
Pään alapuolelta suutin sitten "survottuna" pissapojan letkun sisään, eli sen saa varovasti repimällä myös irti.
Pään alapuolelta suutin sitten "survottuna" pissapojan letkun sisään, eli sen saa varovasti repimällä myös irti.
Suuttimet lähtivät irti mutta se musta muovikaulus murtui irrotettaessa. Minun "nakkisormet" ei taipuneet puristämään kynsiä vaikka oli pääsy jopa sisäpuhaltimen reiän kautta.
Jouduin käyttämään lopulta lievää väkivaltaa. Metalliosan juuri on sen muotoinen että voisi sopivankokoisella läpivientikumilla onnistua takaisinasennus.
Jouduin käyttämään lopulta lievää väkivaltaa. Metalliosan juuri on sen muotoinen että voisi sopivankokoisella läpivientikumilla onnistua takaisinasennus.
Sama homma kävi minulla, läpivientikumista sai veisteltyä siistin ja jämptin kauluksen suuttimille...JPM kirjoitti:Suuttimet lähtivät irti mutta se musta muovikaulus murtui irrotettaessa. Minun "nakkisormet" ei taipuneet puristämään kynsiä vaikka oli pääsy jopa sisäpuhaltimen reiän kautta.
Lada kardan...??? Njet... Volga