keskikonsoli nappikseen?

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
j_rinta

keskikonsoli nappikseen?

Viesti Kirjoittaja j_rinta »

kattelin ikaalisissa lauantaina että monessa nappiksessa oli ittetehty/uudemmista modattu keskikonsoli mankalle/säilytystavaroille.. kertokaapas nyt saako uudemman mallin Ladasta nätisti pappa-Ladaan sovitettua semmoisen (itellä seisoo varaosa-autona pihassa '87 2105) vai olisko alusta asti rakentaminen järkevää? ainaki sais semmosen ku haluais.. tarkoitus olis myös saada 5" - 6,5" etukaiuttimet sovitettua siihen konsolin kylkiin. vinkit ja ohjeet on tervetulleita!

JR
Pöhö-Andrei

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Itselläni on 2107 keskikonsoli eli sellainen missä on kello siinä keskellä. Saa käymään pienin muutoksin ja ainakin omasta mielestäni varsin tyylikäs, tai paremminkin tyyliin sopiva. Hankin varuilta kaksi kappaletta näitä konsoleita jos ei modofiointi onnistu ensimmäisellä yrittämällä. Onnistuin ylittämään itseni ja ensimmäinen vedos onnistui, joten yksi tälläinen on nyt ylimääräisenä. Uusi tietenkin.
LadaPower

Viesti Kirjoittaja LadaPower »

Ite kans sovittelin semmosta keskikonsolia nappikseen ja ongelmaksi muodostui että kun vaihtaa kolmoselle niin vahdekeppi tuppaa osumaan keskikonsoliin sekä jalkatilan lämmitys.
21013 ’87, facelift | 21013 ’82 [menetetty] | 21053 ’92 | 21013 ’88 | 21074 ’88
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Ainakin 2105:n keskikonsoli menee heittämällä paikoilleen, tosin ylhäältä ei saa kiinni ellei itse tee kiinnikkeitä. Mulla on yläpää jossain kojelaudan rakoseen tungettuna eikä siis mitenkään kiinni, no ei kyllä ole akhaaktakaan ruuvattu kiinni, kun en viitsinyt porata pohjaan reikää. Mutta hyvin pysyy kiinni eikä vaihtaminenkaan ole ongelma.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
lerppa

Viesti Kirjoittaja lerppa »

eikös pyöreälyhtyisissä ollut alkuperäisenä tai konelan asentamana myös keskikonsoleita, itellä oli ainakin 81 mallin 1200 sellanen johon tuli radio pystyyn ja vaihdekepin ympärillä oli säilytystilaa.....
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Tuo on just se nappiksen orkkiskonsoli, johon voi mainiosti asentaa kasettisoittimen ilman ongelmia, mutta cd-soitin tykkää kyttyrää liian pystyn asennon vuoksi.
R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Lada-Jussi

jep

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

olihan aikanaan noita tarvike konsoleita monelaisia saatavina nappikseen, itelläkin ollut niitä, mutta lähtenyt jo seuraaville onnellisille omistajille. valmistusmaa oli jotain ihan muuta kuin Neuvostoliitto.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
julli

Viesti Kirjoittaja julli »

mulla on toisessa nappiksessa tommonen orkkis konsoli eikä mun cd soitin ryppyile olleskaan. toisessa nappiksessa on civikin keskikonsolista edellinen omistaja muokannu sopivan mikä on aikas hyvä ku tavaroilleki säilytys lokero
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

julli kirjoitti:mulla on toisessa nappiksessa tommonen orkkis konsoli eikä mun cd soitin ryppyile olleskaan. toisessa nappiksessa on civikin keskikonsolista edellinen omistaja muokannu sopivan mikä on aikas hyvä ku tavaroilleki säilytys lokero
Mulla CD-soitin pomppi ja hyppi niin kuin henkensä hädässä. Eikä jaksanut työntää levyä ylös. Siis ulos. :)
R-J
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Ei mulla vaan oo ollu näiden cd soittimien kans mitään ongelmia tuon soittimen asennon suhteen...
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Voi ollakin näiden nykysoittimien kanssa, ettei ongelmia ole, mutta silloisessa nappiksessa olleen soittimen käyttöohjeessakin oli määritelty soittimelle toiminta-alue kaltevuuden suhteen. Testata kuitenkin piti, että onko näin. Eikä ollu se ohje ainakaan sen soittimen kohdalla turhaan.
R-J
lerppa

kun tekee tyylillä niin se soitin pitää sovittaa sinne hanskalaatikkoon, eihän ladassa saa olla cd- soitinta....
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Höh. Miksei muka? Saa kai Ladailijakin nauttia urheilullisten moottorin murahdusten lisäksi myös musiikista.
R-J
lerppa

no se nyt on lähinnä makuasia, mutta mielestäni cd soitin eikä karvanopat kuulu ladaan , vaniljan hajuinen wunderbaum sentään hyväksyttäneen???
R-J

Viesti Kirjoittaja R-J »

Makuasioita hyvinnii. Itse en ole vielä hankkinut, Ladaan, enkä muihinkaan hajukuusia. :?
R-J
Vastaa Viestiin