keskikonsoli nappikseen?
keskikonsoli nappikseen?
kattelin ikaalisissa lauantaina että monessa nappiksessa oli ittetehty/uudemmista modattu keskikonsoli mankalle/säilytystavaroille.. kertokaapas nyt saako uudemman mallin Ladasta nätisti pappa-Ladaan sovitettua semmoisen (itellä seisoo varaosa-autona pihassa '87 2105) vai olisko alusta asti rakentaminen järkevää? ainaki sais semmosen ku haluais.. tarkoitus olis myös saada 5" - 6,5" etukaiuttimet sovitettua siihen konsolin kylkiin. vinkit ja ohjeet on tervetulleita!
JR
JR
-
Itselläni on 2107 keskikonsoli eli sellainen missä on kello siinä keskellä. Saa käymään pienin muutoksin ja ainakin omasta mielestäni varsin tyylikäs, tai paremminkin tyyliin sopiva. Hankin varuilta kaksi kappaletta näitä konsoleita jos ei modofiointi onnistu ensimmäisellä yrittämällä. Onnistuin ylittämään itseni ja ensimmäinen vedos onnistui, joten yksi tälläinen on nyt ylimääräisenä. Uusi tietenkin.
Ainakin 2105:n keskikonsoli menee heittämällä paikoilleen, tosin ylhäältä ei saa kiinni ellei itse tee kiinnikkeitä. Mulla on yläpää jossain kojelaudan rakoseen tungettuna eikä siis mitenkään kiinni, no ei kyllä ole akhaaktakaan ruuvattu kiinni, kun en viitsinyt porata pohjaan reikää. Mutta hyvin pysyy kiinni eikä vaihtaminenkaan ole ongelma.
- Lada-Jussi
jep
olihan aikanaan noita tarvike konsoleita monelaisia saatavina nappikseen, itelläkin ollut niitä, mutta lähtenyt jo seuraaville onnellisille omistajille. valmistusmaa oli jotain ihan muuta kuin Neuvostoliitto.

Mulla CD-soitin pomppi ja hyppi niin kuin henkensä hädässä. Eikä jaksanut työntää levyä ylös. Siis ulos.julli kirjoitti:mulla on toisessa nappiksessa tommonen orkkis konsoli eikä mun cd soitin ryppyile olleskaan. toisessa nappiksessa on civikin keskikonsolista edellinen omistaja muokannu sopivan mikä on aikas hyvä ku tavaroilleki säilytys lokero

R-J
Voihan vee, Sussulla on Pösö... (onneksi ilmastoitu)
Ei mulla vaan oo ollu näiden cd soittimien kans mitään ongelmia tuon soittimen asennon suhteen...
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
Voi ollakin näiden nykysoittimien kanssa, ettei ongelmia ole, mutta silloisessa nappiksessa olleen soittimen käyttöohjeessakin oli määritelty soittimelle toiminta-alue kaltevuuden suhteen. Testata kuitenkin piti, että onko näin. Eikä ollu se ohje ainakaan sen soittimen kohdalla turhaan.
R-J