neukkumasinisteille

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
afrika
Viesti:

neukkumasinisteille

Viesti Kirjoittaja afrika »

edit: mulkkasin vähän foorumia koska, msn:n mossepalsta heräilee eloon ja
kahta ei tarvita.
neukkumasiinat:
http://www.phpbbplanet.com/neukkumasiinat/

mainos :shock:
mosseharrastajille oma foorumi.
http://www.phpbbplanet.com/neukkumasiinat/
katsomma alkaako toimia.
Viimeksi muokannut afrika, 15.11.2007 15:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
K-DNEPR,IC-M49,IC-PLANETA SPORT,MOSKVITSH 1500 PICK-UP,
Lada-Jussi

Re: mossemiehille

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

hitto ku näitä foorumeita alkaa jo olee. tietysti tälläinen mosse, kuten uaz foorumiki tukee selkeesti teknisesti yms, Lada foorumi on kuitenkin ykkös rupattelufoorumi, ei täs enää muista minne kaikkialle on rekisteröitynyt. ku sais kaikki itämerkit yhteen toimivaan pakettiin tasapuolisesti.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Lada-Jussi kirjoitti:hitto ku näitä foorumeita alkaa jo olee. tietysti tälläinen mosse, kuten uaz foorumiki tukee selkeesti teknisesti yms, Lada foorumi on kuitenkin ykkös rupattelufoorumi, ei täs enää muista minne kaikkialle on rekisteröitynyt. ku sais kaikki itämerkit yhteen toimivaan pakettiin tasapuolisesti.
Mun mielestä tämä on kyllä ihan asiallinen ja tasapuolinen paikka, on kai vaan jäänyt suurelta yleisöltä katveeseen.
2102 16V ex.
2103 -75
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Tossa itäraudassa on tällä hetkellä semmoinen sprobleemi että sinne ei saa heitettyä uusia viestejä lauteille. Itse olen syyllinen ja pari kertaa ongelmaa yrittänyt ratkoa mutta ei oo homma toiminut. Jollain päivityksellä se kai oikenis mutta kun ei oo saanu aikaseks. Kaikki alkoi jostain palveluntarjoajan päivityksestä tms. Oikein hävettää.
pressa

Viesti Kirjoittaja pressa »

ei muuta kuin uusimmat päivitykset ja koko tietokannan buuttaus ja ..... ja ...... kyllä se siitä
lopuksi kun saat jotenkin toimimaan niin kaikki käy haukkumassa kun ei toimi kunnolla
(vai onko se vain tämä jossa niin käy? eli kiitokset nannolle että jaksaa yökaudet tätä foorumia hoitaa)
afrika
Viesti:

Mara kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:hitto ku näitä foorumeita alkaa jo olee. tietysti tälläinen mosse, kuten uaz foorumiki tukee selkeesti teknisesti yms, Lada foorumi on kuitenkin ykkös rupattelufoorumi, ei täs enää muista minne kaikkialle on rekisteröitynyt. ku sais kaikki itämerkit yhteen toimivaan pakettiin tasapuolisesti.
Mun mielestä tämä on kyllä ihan asiallinen ja tasapuolinen paikka, on kai vaan jäänyt suurelta yleisöltä katveeseen.

toi olikin loistava foorumi, mut kun ei toimi enää :(
toisaalta huomasin myös että vanha moskvitsh palsta on herätety henkiin.
katsotaan nyt kuin menee. mulla on kova tarve itä palstalle, kun lada on vaihtunut
mosseen ja pyörätki k ja ic.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Itsekin ihmetellyt kun siellä Itäraudassa on niin hiljaista ollut. Hyvä olisi tosiaan joku keskitetty itäpalsta olla toiminnassa. Toi Afrikan tekemä foorumi on kyllä mun mielestä ainakin rakenteellisesti selkeä. Mossea ei itsellä ole mutta mossemiehiä ainakin hengessä mukana. :wink:

Kuva
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
samarai
Lada kerhon jäsen

larssi21074

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

Kappas. Samarain linkissä samanlainen polkuauto lada kuin minulla! :shock: Tuo oikeen puoleinen siis. Mulla vaan on onneks paremmassa kunnossa. Ei tosin ajokuntoinen, jotain vikaa voimansiirrossa muistaakseni on. Taitaa puuttua toinen kiertokanki.
Kuva
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
KALERVO 1963

Viesti Kirjoittaja KALERVO 1963 »

Ompa niitä mosseja ollut useampiakin vm 1966-1968-1970-1978-1982 uutena on kaikki hankittu 1966 mallinen oli melkoinen vika pesä 1978 malli oli toimi todella hyvin ja kulki todella reippaasti ajelin sillä 200000 km en sitten tiedä kuinka paljon seuraava omistaja vielä ajoi viimenen eli 1982 vm oli kaikkein huonoin todella melkein joka puolella oli vikaa uudesta lähtien ei vanhentunut minulla kauaa kun hävitettiin. Että on mossesta kokemusta useita satojatuhansia kilometrejä.
ff8728

Viesti Kirjoittaja ff8728 »

Sain olla Mossen kyydissä -69 n. 40 kilometriä. Melko uusi mosse, skandinaavia, ikimuistoinen matka, pakkasta ainakin -30.
warre 353w sedan,
samarai
Lada kerhon jäsen

Tässä on jo aika fanaattinen mossemies. :wink:
http://img255.imageshack.us/img255/2641/mosumesejy3.jpg
afrika
Viesti:

samarai kirjoitti:Itsekin ihmetellyt kun siellä Itäraudassa on niin hiljaista ollut. Hyvä olisi tosiaan joku keskitetty itäpalsta olla toiminnassa. Toi Afrikan tekemä foorumi on kyllä mun mielestä ainakin rakenteellisesti selkeä. Mossea ei itsellä ole mutta mossemiehiä ainakin hengessä mukana. :wink:

]
foorumia päivitetty itäiseen suuntaan.
Vastaa Viestiin