hitto ku näitä foorumeita alkaa jo olee. tietysti tälläinen mosse, kuten uaz foorumiki tukee selkeesti teknisesti yms, Lada foorumi on kuitenkin ykkös rupattelufoorumi, ei täs enää muista minne kaikkialle on rekisteröitynyt. ku sais kaikki itämerkit yhteen toimivaan pakettiin tasapuolisesti.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:hitto ku näitä foorumeita alkaa jo olee. tietysti tälläinen mosse, kuten uaz foorumiki tukee selkeesti teknisesti yms, Lada foorumi on kuitenkin ykkös rupattelufoorumi, ei täs enää muista minne kaikkialle on rekisteröitynyt. ku sais kaikki itämerkit yhteen toimivaan pakettiin tasapuolisesti.
Mun mielestä tämä on kyllä ihan asiallinen ja tasapuolinen paikka, on kai vaan jäänyt suurelta yleisöltä katveeseen.
Tossa itäraudassa on tällä hetkellä semmoinen sprobleemi että sinne ei saa heitettyä uusia viestejä lauteille. Itse olen syyllinen ja pari kertaa ongelmaa yrittänyt ratkoa mutta ei oo homma toiminut. Jollain päivityksellä se kai oikenis mutta kun ei oo saanu aikaseks. Kaikki alkoi jostain palveluntarjoajan päivityksestä tms. Oikein hävettää.
ei muuta kuin uusimmat päivitykset ja koko tietokannan buuttaus ja ..... ja ...... kyllä se siitä
lopuksi kun saat jotenkin toimimaan niin kaikki käy haukkumassa kun ei toimi kunnolla
(vai onko se vain tämä jossa niin käy? eli kiitokset nannolle että jaksaa yökaudet tätä foorumia hoitaa)
Lada-Jussi kirjoitti:hitto ku näitä foorumeita alkaa jo olee. tietysti tälläinen mosse, kuten uaz foorumiki tukee selkeesti teknisesti yms, Lada foorumi on kuitenkin ykkös rupattelufoorumi, ei täs enää muista minne kaikkialle on rekisteröitynyt. ku sais kaikki itämerkit yhteen toimivaan pakettiin tasapuolisesti.
Mun mielestä tämä on kyllä ihan asiallinen ja tasapuolinen paikka, on kai vaan jäänyt suurelta yleisöltä katveeseen.
toi olikin loistava foorumi, mut kun ei toimi enää
toisaalta huomasin myös että vanha moskvitsh palsta on herätety henkiin.
katsotaan nyt kuin menee. mulla on kova tarve itä palstalle, kun lada on vaihtunut
mosseen ja pyörätki k ja ic.
Itsekin ihmetellyt kun siellä Itäraudassa on niin hiljaista ollut. Hyvä olisi tosiaan joku keskitetty itäpalsta olla toiminnassa. Toi Afrikan tekemä foorumi on kyllä mun mielestä ainakin rakenteellisesti selkeä. Mossea ei itsellä ole mutta mossemiehiä ainakin hengessä mukana.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Kappas. Samarain linkissä samanlainen polkuauto lada kuin minulla! Tuo oikeen puoleinen siis. Mulla vaan on onneks paremmassa kunnossa. Ei tosin ajokuntoinen, jotain vikaa voimansiirrossa muistaakseni on. Taitaa puuttua toinen kiertokanki.
Ompa niitä mosseja ollut useampiakin vm 1966-1968-1970-1978-1982 uutena on kaikki hankittu 1966 mallinen oli melkoinen vika pesä 1978 malli oli toimi todella hyvin ja kulki todella reippaasti ajelin sillä 200000 km en sitten tiedä kuinka paljon seuraava omistaja vielä ajoi viimenen eli 1982 vm oli kaikkein huonoin todella melkein joka puolella oli vikaa uudesta lähtien ei vanhentunut minulla kauaa kun hävitettiin. Että on mossesta kokemusta useita satojatuhansia kilometrejä.
samarai kirjoitti:Itsekin ihmetellyt kun siellä Itäraudassa on niin hiljaista ollut. Hyvä olisi tosiaan joku keskitetty itäpalsta olla toiminnassa. Toi Afrikan tekemä foorumi on kyllä mun mielestä ainakin rakenteellisesti selkeä. Mossea ei itsellä ole mutta mossemiehiä ainakin hengessä mukana.