
Eli, mulla on tuossa kesäkuussa 1987 ensirekisteröity nappis (eli ei tarvi kattia, eihän? eikös se oo vasta 1.7.87 eteenpäin jos koneen vaihtaa tuoreempaan?)
ja 1997 1700i kanttilamppu, niin mitä kaikkea mun pitää ottaa huomioon kun vaihdan nappikseen kantista tekniikan?
Eli tietenkin otan koneen laatikkoineen ja ruiskunjohtosarjan kaikkine piuhoineen ja niitten perässä olevine laitteineen, poljinhässäkän kaasuvaijerin takia, bensalinjat (sopiiko tankki suoraan kanttiksesta täydellisenä?)
Tarviiko se sitä aktiivihiilipömpeliä konehuoneessa, ja jos ei, voiko sen töpselin vaan jättää irti?
Perävälitys kannattaa varmaan jättää toi nappiksen oma 4,3:1 niin saa kiihtyvyyttä?
Lisäilen tähän sitä mukaa kun tulee kysymyksiä..
Jos joku vastaavan projektin tehnyt viitsis ottaa yhteyttä joko sähköpostilla tai privalla ja viitsis heittää pienen projektikertomuksen niin olisin kiitollinen! Tai jos jollain on jotain linkkiä aiheesta niin saa lisätä tähän ketjuun. Ja ois kai tässä jo FAQ ainestakin?