1700 nykii lämpimänä

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
LadaCala

1700 nykii lämpimänä

Viesti Kirjoittaja LadaCala »

Mulla on tuossa 1700i ladassa sellainen vika että koneen lämmetessä tyhjäkäynnillä saattaa sammua (kierrokset tippuu liikaa). Myös kiihdytyksessä on ongelmia: Alkaa tökkiä ja kaasupoljinta nostamalla ja ajamalla pintakaasulla auto lähtee liikkeelle. Olisiko joku anturi tai jtn... Kylmänä toi toimii hyvin.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Tutkipa ensin vikakoodit boksista tällä ohjeella

Sekä missä kunnossa on tulpat ja tulpanjohdot? Mulla pätki ja poltti putkessa kesällä, mutta tulpat ja johdot vaihtamalla ongelma poistui. Niin ja ruiskuun ei välttämättä jakajallisen takatuupparin tulpanjohdot käy.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

Vois olla kaasuläpän asento tunnistin. Toki entistä voi kokeilla putsata jollain elektroniikka putsus liuottimella ja kokeilla ajoa.

Uusi osa on kallis (Delta) mutta on noita muutama hyllyssä :D .
Lada rules
LadaCala

Jees, tulpat olen vaihtanut ihan vähän aikaa sitten. Johdot voisi myös vaihtaa jokatapauksessa. Jos tuo kaasuläpän tunnistin on sökö niin RTJN65, paljon tuo maksaisi sulla?
RTJN65

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

10 E. Toi käy myös 110 malliin.
Lada rules
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Niin ja niitä tulpanjohtoja ei saa tarvikeliikkeestä. Mutta noita löytyy minulta hyllystä, jollet halua mennä Deltaan ryöstettäväksi.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Onko kukaan mittaillut mitä eroa noissa tulpanjohdoissa on vrt. kaasaripeliin. Ainakin eristeet on tuhdimmat, mutta entäs johtojen resistanssi?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Sekä puolan päässä oleva liitin on syvemmällä ruiskun johtimessa kuin kaasarin. Mutta mittailtua noita ei ole tullut, kun ei ole kaasarinjohtoja kotona uutena. Täytyykin ostaa, etsiä yleismittari ja mittailla.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
LadaCala

Juu ei se vika hävinnyt mihinkään tuon kaasuläpän asentotunnistimen vaihdolla. Kierrokset tosiaan heittelehtii todella oudosti ku painaa kytkimen pojaan vauhdissa ja saattaa sammuakkin. Sit liikkeellelähtökin on välillä todella nykivää... Voisikohan ne tulpanjohdot olla syypäät.
kissimissi

Viesti Kirjoittaja kissimissi »

palaako sulla ch-valo? mulla on meinaan just sama vika. kylmänä toimii hyvin mutta lämpimänä ei. mulla syttyyy ch-valo. olen vaihtanut kaikki anturit lamdaa myöten eikä mikään auta! koko ruisku härpäkkeenkin vaihdoin. ja boksin.
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Ei välttättä käy, ruiskun johdoissa liittimet syvemmällä kuin tavallisessa. Sitä paitsi noi Samaran johdot oli kaasarilla varustettuun ja ruisku-Samaran johdot taas ei käy ruisku takavetoon, ainakaan ruiskun johtojen paketin perusteella.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
LadaCala

Ei pala ch-valo.
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

LadaCala kirjoitti:Ei pala ch-valo.
Mutta toimiiko se valo edes?
.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

noose01 kirjoitti:
LadaCala kirjoitti:Ei pala ch-valo.
Mutta toimiiko se valo edes?
Just olin sanomassa samaa. Jos edellisillä omistajilla se on palanut pitkään eikä ole viitsitty korjata vikaa, niin varmasti on polttimo revitty pois. Näin oli minunkin ruiskupelissä....
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
noose01

Viesti Kirjoittaja noose01 »

Jaakkima kirjoitti:Niin ja niitä tulpanjohtoja ei saa tarvikeliikkeestä. Mutta noita löytyy minulta hyllystä, jollet halua mennä Deltaan ryöstettäväksi.
Voisin ottaa setin noita tulpanjohtoja, laitatko tilinumeron yms YV:llä niin saadaan homma etenemään.
.
Vastaa Viestiin