kuinka moni on veivannut...

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Pavlovits kirjoitti:Uskoisitko, että olen veivannut auton käyntiin vuonna 1960?
Ikää 12 vuotta ja auto Nash Ambassador suoralla kasikoneella.
Kyllä uskon, silloin oli veivi-miehiä enemmän kuin nykypäivinä. Autohan lähtee hyvin herkästi käymään kun sytkä on kohdallaan. Oliks silloin talvi?
Kyllä lähtee..!
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Kesä oli, mutta akku oli loppuun ajettu 6-volttinen.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Kanttilampun veivikäyttöiseksi muuttaminen vaatii todennäköisesti jonkinlaisen vahvikkeen etupeltiin, tai muun tuen. Pyöreälampuisessahan veivi menee tukevan puskurin läpi ja se pitää veivin linjassa kun riuhtaisee koneen käyntiin.

2107 -85 1300S Autossa on kanssa veiville sopiva hihnapyörä, mutta syyläri ja etupelti on väärää mallia.
Avatar
Team perseauki racing
Viestit: 1441
Liittynyt: 7.11.2004 13:49
Paikkakunta: jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Team perseauki racing »

destor kirjoitti:Kanttilampun veivikäyttöiseksi muuttaminen vaatii todennäköisesti jonkinlaisen vahvikkeen etupeltiin, tai muun tuen. Pyöreälampuisessahan veivi menee tukevan puskurin läpi ja se pitää veivin linjassa kun riuhtaisee koneen käyntiin.

2107 -85 1300S Autossa on kanssa veiville sopiva hihnapyörä, mutta syyläri ja etupelti on väärää mallia.

itse tein pyöreän riän mihin hitsasin puken pätkän..... empä tuota käsin ole koskaan saannut käyntiin mutta ku pyörittää hollileen ja polkasee ni kyllä hörähtää... paitsi siinä leikissä on pari puukenkää halennu
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Avatar
LADA-POWER!
Viestit: 176
Liittynyt: 8.11.2005 11:49
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja LADA-POWER! »

Team perseauki racing kirjoitti:muutaman kerran tullu show mielessä näytettyä.. tosin kori malli oli 2105, jotenkin iski semmonen perverssio että kampi pitää saaha, no eihän siinä ku reikä nokkaan ja syyläri vaihtoon
onko toi syylärin reikä eri kohdassa kun hihna pyörän mutteri??


Ja toho veivaus hommaan: kyllähän ex-nappista on veivailtu ku akku oli niin huonos kunnossa että just just riitti heräte virraksi.
Lada poweria!

Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Avatar
aropupu
Viestit: 574
Liittynyt: 2.12.2004 12:45
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja aropupu »

en ole vielä yleisavainta kokeillu että kuinka tuossa kävisi...kampi on kyllä tallella mutta kun tuo puskurin reikä ei oikein kohdistu oikein eikä ole vielä tullu murjottua kohilleen sitä..kyl mää viäl joku päivä kokeilen.. 8)
Vastaa Viestiin