Kyllä uskon, silloin oli veivi-miehiä enemmän kuin nykypäivinä. Autohan lähtee hyvin herkästi käymään kun sytkä on kohdallaan. Oliks silloin talvi?Pavlovits kirjoitti:Uskoisitko, että olen veivannut auton käyntiin vuonna 1960?
Ikää 12 vuotta ja auto Nash Ambassador suoralla kasikoneella.
kuinka moni on veivannut...
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Kyllä lähtee..!
Kanttilampun veivikäyttöiseksi muuttaminen vaatii todennäköisesti jonkinlaisen vahvikkeen etupeltiin, tai muun tuen. Pyöreälampuisessahan veivi menee tukevan puskurin läpi ja se pitää veivin linjassa kun riuhtaisee koneen käyntiin.
2107 -85 1300S Autossa on kanssa veiville sopiva hihnapyörä, mutta syyläri ja etupelti on väärää mallia.
2107 -85 1300S Autossa on kanssa veiville sopiva hihnapyörä, mutta syyläri ja etupelti on väärää mallia.
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
destor kirjoitti:Kanttilampun veivikäyttöiseksi muuttaminen vaatii todennäköisesti jonkinlaisen vahvikkeen etupeltiin, tai muun tuen. Pyöreälampuisessahan veivi menee tukevan puskurin läpi ja se pitää veivin linjassa kun riuhtaisee koneen käyntiin.
2107 -85 1300S Autossa on kanssa veiville sopiva hihnapyörä, mutta syyläri ja etupelti on väärää mallia.
itse tein pyöreän riän mihin hitsasin puken pätkän..... empä tuota käsin ole koskaan saannut käyntiin mutta ku pyörittää hollileen ja polkasee ni kyllä hörähtää... paitsi siinä leikissä on pari puukenkää halennu
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
- LADA-POWER!
- Viestit: 176
- Liittynyt: 8.11.2005 11:49
- Paikkakunta: tuusula
onko toi syylärin reikä eri kohdassa kun hihna pyörän mutteri??Team perseauki racing kirjoitti:muutaman kerran tullu show mielessä näytettyä.. tosin kori malli oli 2105, jotenkin iski semmonen perverssio että kampi pitää saaha, no eihän siinä ku reikä nokkaan ja syyläri vaihtoon
Ja toho veivaus hommaan: kyllähän ex-nappista on veivailtu ku akku oli niin huonos kunnossa että just just riitti heräte virraksi.
Lada poweria!
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa
Isäpuolella: Samara 1,5i -02
Omat rottelot:
Toyota Corolla DX -80 (projekti)
Opel omega 2,0 i automaatti -86 (peltoauto)
Yamaha YZ 125 -89
ex- lada 1200s -88 (peltoauto) (vaikka lada paalattu, silti hengessä mukana)
Ladagalleriassa