Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Mulla oli aikoinaan 90-luvun puolessa välissä käyttöautona Skoda Octavia 1964. Huvitin varsinkin talviaamuisin työkavereita veivaamalla auton käyntiin, eli olen jo seonnut laskuissa...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Useamman kerran onpi vaivattu, sekä huvikseen että tarpeeseen. Melkoisen hämmästyneitä ilmeitä saa osakseen moisella toiminnalla, kun sitä julkisella paikalla harjoittaa.
Krhm... Skoda Octavia 1964 ei ole takatuuppari. Tässä mun avatar isompana, jossa vastaavanlainen Octavia, kombiversiona olevaSkoda Octavia vuosimallia 1962
1964 tuli kyllä myös markkinoille Skoda 1000MB, joka oli ensimmäinen Skodan takatuuppari...
Viimeksi muokannut Vanja-eno, 12.12.2005 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
^^make^^ kirjoitti:mihin vuosimalliin saakka takatuupparissa on moinen veivaus ominaisuus ollu?
Pyöreälamppuisissa loppuun asti, eikös 1200L poistunut -89. Kanttilampuissa ei koskaan.
Pari kertaa nuorena on kokeiltu veivata käymään. Sen kerran kun olisi todellista tarvetta veivaamiselle ollut niin eikös siihen oltu asennettu kanttilampun syyläri jossa ei veivin reikää ollut!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Omaa 1200:sta pari kertaa ja Pomolle piti myös näyttää miten Hänen 1200:sen sai veivistä käymään. Ihmetteli kovin, ei tajunnut eikä varmaan vieläkään, olin silloin Hänen mielestä aika Copperfield.