laapotti 1700i

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
kissimissi

laapotti 1700i

Viesti Kirjoittaja kissimissi »

jess!!! ostin idän ihmeen eli laapotti 1700i sairaan mukava talviräppä!!! en myy ikuna poies!!! mitäs mieltä ootte muut? ei perk.. sehän rupee rajottaa 6500rpn kohdalla! siis oikeesti siinä on aito rajoitin! voima kyl loppuu totaalisesti 5500rpm kohilla mutta, kun jaksaa "uskaltaa" pitää lutuu auki vaan niin sieltä se rajottaja astuu peliin! motonetissa olis myynnis talvitermari. saiskohan sillä syntymään lisää lämpöä kapinettiin? :D :idea:
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Re: laapotti 1700i

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

kissimissi kirjoitti:motonetissa olis myynnis talvitermari. saiskohan sillä syntymään lisää lämpöä kapinettiin? :D :idea:


Onnittelut loistavasta autovalinnasta, onko vieläpä Suomi-sisustalla? :) Noi lämmöt sitten, mitä lämpömittari näyttää ajon aikana? Nouseeko lähellekään puoliväliä?
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

siis onko 1700iissä kierros rajoitin ?? saako poies
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
André

Viesti Kirjoittaja André »

'aatee' kirjoitti:siis onko 1700iissä kierros rajoitin ?? saako poies
Miksi? Juurihan todettiin, että voima loppuu jo 1000 kierrosta ennen rajoitinta...
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2699
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Ei ainakaan pienillä vaihteilla omassani lopu voima 5500 kierroksen kohdalla, vaan vetää rajoittimeen saakka. Kolmosella ja isommilla ei sitten kyllä jaksa vetää rajoittimeen saakka. Mutta näin se on ollut kaikissa Ladoissani.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
seppä

Viesti Kirjoittaja seppä »

Mie sain ainekii tos entises ladas 3:la rajottimeen asti.... :D
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Kyllähän sen voiman pitääkin loppua n. viidenpuolen tonnin kohdalla, tehdas lupaa 1690 kuutioiselle tehoja 62kw (84hv)/5400r/min..vääntö 137Nm/ 3200r/min. Kyllä on orkkis lujilla jos 6500 kierrättää, siin voi jo venttiilit sanoa työsopimuksensa irti. :wink:
Kyllä lähtee..!
KosoLa
Viestit: 108
Liittynyt: 21.5.2004 21:44
Paikkakunta: Humppila

Viesti Kirjoittaja KosoLa »

Ei sekoo ventiilit vaikka kierrättää tappin,ei ne seonnu kaasari pelissäkään vaikka kierrätti 8tonnia ja usein! Ota se ilman putsarin imuputki systeemi pois ja laita tilalle alumiini kurkkuputki joka menee talvella sinne pakosarjan juureen,sit kesäks kääntää sen ylös,putken koko ainaki 50mm.
Pakoputki on kans vähän liian ahdas,mut kyl tolla imu hommallakin vetää rajottimeen ihan tasaseen :D
-73 eka Lada,heti koukkuun
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

KosoLa kirjoitti:Ei sekoo ventiilit vaikka kierrättää tappin,ei ne seonnu kaasari pelissäkään vaikka kierrätti 8tonnia ja usein! Ota se ilman putsarin imuputki systeemi pois ja laita tilalle alumiini kurkkuputki joka menee talvella sinne pakosarjan juureen,sit kesäks kääntää sen ylös,putken koko ainaki 50mm.
Pakoputki on kans vähän liian ahdas,mut kyl tolla imu hommallakin vetää rajottimeen ihan tasaseen :D
No missäs vaiheessa Sun orkkis-Ladan rajoittimet alkaa paukkua? Miksi Togliatin pojat ovat noinkin vaatimattomia kun ilmoittelevat teholukemiaan? :lol: :lol:
Kyllä lähtee..!
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

erkkimalinen kirjoitti:Kyllähän sen voiman pitääkin loppua n. viidenpuolen tonnin kohdalla, tehdas lupaa 1690 kuutioiselle tehoja 62kw (84hv)/5400r/min..vääntö 137Nm/ 3200r/min. Kyllä on orkkis lujilla jos 6500 kierrättää, siin voi jo venttiilit sanoa työsopimuksensa irti. :wink:
En jaksa uskoa että venttiilit mitään ongelmaa tekisivät, toki voima kyllä varmasti loppuu ennen todellista punarajaa. Ei muuta kuin kantta porttaamaan ja nokkaa kireämmäksi niin rupeaa olemaan tehoa tuon 5,5krpm ylikin :wink:
Vauhdin tae - alamäki
JTM
Viestit: 364
Liittynyt: 16.9.2005 23:13
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja JTM »

Itsellä oli 1700 vähän aikaa ja ihan riittävästi kulki ja vei bensaa. Vielä jos sellaisen jostain löytäisi ja saisi vaimolta luvan ostaa.
erkkimalinen
Viestit: 581
Liittynyt: 6.10.2005 20:21
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

JTM kirjoitti:Itsellä oli 1700 vähän aikaa ja ihan riittävästi kulki ja vei bensaa. Vielä jos sellaisen jostain löytäisi ja saisi vaimolta luvan ostaa.
Osta salaa, kyllä ne naiset leppyy kun joulukin on tulossa, voithan sanoa että voitit arpajaisissa.
Kyllä lähtee..!
Avatar
Jaakkima
Ylläpito
Viestit: 2699
Liittynyt: 24.9.2003 17:08
Paikkakunta: Kotka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Niin, tuli testattua uudestaan ja kyllä se kolmosellakin vetää rajoittimeen saakka tasaisesti. Nelosella en enään kokeillut.
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Vastaa Viestiin