Ketjukoneen palotila

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
ladaani

Ketjukoneen palotila

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Joo jäi nyt sitten kuitenkin se Samaran osto.Mutta nyt tarvis saada hyviä kuvia/neuvoja ton palotilan muotoiluun.
Ketjukone, jossa:
Vakio venttiilit
Nokka 286*/105*/11,0mm
Kannesta pois 1,0mm (ainakin näillä näkymin)

Eli noin kympin puristuksia haetaan.Kuvia toimivista ratkasuista otetaan mielellään vastaan eikä niitä neuvojakaan vierasteta.Kanavat on tehty nykyiseenkin kanteen mutta ajattelin jalostaa vähän pitemmäälle tolla nokalla ja palotilan muodoilla.Niin ja imusarja on avarrettu vakio ja kaasari on 1600:sen mekaaniseksi muutettu.(Eli ei mitään alipaine immenkalvoja)
Avatar
larbatzi
Viestit: 140
Liittynyt: 4.10.2004 9:09

Viesti Kirjoittaja larbatzi »

kokeile haku nappia sillä löytyy noihin kannen palo tiloihin hyviä neuvoja varmasti
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
mauko

Viesti Kirjoittaja mauko »

Mulloli joskusmaailmas jokkikseen tehty kansi, mis oli vakioventtiilit ja jumalattomasti nostetut kanavat, palotiloihi ei ollu koskettu ja kantta laskettu n.2mm virtasen nokka itetehdyt imu/pakosarjat kulki aivan sikana vai mitä jyri=) tyhmänä menin myymään tuon paketin poies. Ei se palotilojen muotoilu auta assijaa yhtään vakiovenoilla ainakaan mun mielestä, kyllähän latamallinen palotila toimii pirun hyvin niine hyvineen koska paljealue täytyy aina olla että kone "herää" piänillä kierroksilla on sitte mikkä kaasarit vaan.
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Joo niin mää vähän aattelinkin.Pyöristin vaan ne palotilan reunat, ettei ala nakuttaan kovassa ajossa... :D
mauko

Viesti Kirjoittaja mauko »

ei se nakutus siittä tule. Pensan oktaaniluku määrää puristuskeston.
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Mutta tuohon nakutusherkkyyteen vaikuttaa moni asia, joista yksi on juuri palotilan muoto. Muina tekijöinä vaikuttaa mm. puristussuhde, nokat ja palje-efekti.
Vauhdin tae - alamäki
mauko

Viesti Kirjoittaja mauko »

näinpä, mistään kirjasta ei voi oppia kaikkea, tulevat opetukset "elämän kirjasta" taikka togliattista
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Joo näinhän se taitaa olla.Mutta ensi kesänä se nähdään oliko Jankos oikeassa Pravdan viri-ohjeitten kanssa 8)
Avatar
KTC
Viestit: 195
Liittynyt: 24.12.2004 9:31
Paikkakunta: karvia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KTC »

ainakaan 1200 ladasta et saa puristuksia 10. ottamalla millin pois. täytyy ottaa enempi
arto hietakangas
ladaani

Viesti Kirjoittaja ladaani »

Lohkosta on otettu myös milli pois, puristukset laskettiin olikohan kokolailla 9,98.
kurppa81

Viesti Kirjoittaja kurppa81 »

tahtoo olla se palotila vähä perseestä..meinaan muodoltaan...
sunbeam

Viesti Kirjoittaja sunbeam »

Pitäis sitä imu venttiilin puolelta hiukan pyöristää jos puristus suhde antaa periksi ,ei siellä alle 10 puristuksilla tapahdu mitään !
Avatar
lada 1300s
Viestit: 323
Liittynyt: 13.5.2004 7:56
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja lada 1300s »

Minun jääpeliin tuli 13.5 puristusta. Kait tuo on ihan sopiva jos sytyn säätää niin ettei rupeja nakuttamaan. 98pensaa vaan tankkiin. Palotilasta pyöristelin tässä kannessa vaan terävät kulmat en muokannu tarkotuksella ettei puristukset tippus.
Avatar
LENNY
Viestit: 245
Liittynyt: 5.4.2005 21:54
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

Kans tein pienet viisteet palotilan reunaan.Oikeestaan purseet pois,eikä muuta.Ja huolellinen kiillotus.Karstan saa hyvin poiskun antaa koneen käydä ja kaataa vettä kaasarin kurkusta,varovasti..
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
Vastaa Viestiin