Onko muille käynyt näin?

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Re: auraus

Viesti Kirjoittaja destor »

IL02 kirjoitti:Kylla sen asvaltilla ajaessa yleensa huomaa ja tuntee jos kulmat on pielessa. Ei tule ehka pellolla ajaessa yhta hyvin esille. Kylla saa olla auraukset tosi pahasti pielessa etta vanne hajoaa ja pultit korkkaa lapi, enka oikeen usko etta se sittenkaan voisi tapahtua.
Tämähän käytännössä tarkoittaa sitä että jos vedät pitkän asfalttimutkan sladissa tai juuri pitorajalla saisi vanteet korkattua autosta irti. Aurauskulmathan on kyllä kokoajan sitä mitä ovat, joten usein kanttailemalla tämän teorian mukaan vanteet menisivät vaihtoon jonkin ajan kuluttua. Onko joku ajanut vakiovanteilla radalla mielestään "paljon" ja osaa kertoa kestävyydestä jotakin? Itse en usko saavani vanteita noin hajalle, reunakivi sen voi tehdä jos sinne asti lipsahtaa.
Avatar
ladasape
Viestit: 138
Liittynyt: 29.2.2004 15:50
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ladasape »

mulla on ihan tie käytössä hajonnu vanne noin, ei ehtiny viel irti lähtee mutta kovaa kolinaa piti. pellolla ei ole ikinä hajonnu vanne noin
Avatar
Esto_r
Viestit: 364
Liittynyt: 16.5.2005 19:19
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Sehän vaikuttaa jos vetää joka kerta ku kiristää ni liian kireelle... jolloin toi reikä laajenee ja rupee lopulta klonkkaamaan ja käy näin... :?
Vastaa Viestiin