Tämähän käytännössä tarkoittaa sitä että jos vedät pitkän asfalttimutkan sladissa tai juuri pitorajalla saisi vanteet korkattua autosta irti. Aurauskulmathan on kyllä kokoajan sitä mitä ovat, joten usein kanttailemalla tämän teorian mukaan vanteet menisivät vaihtoon jonkin ajan kuluttua. Onko joku ajanut vakiovanteilla radalla mielestään "paljon" ja osaa kertoa kestävyydestä jotakin? Itse en usko saavani vanteita noin hajalle, reunakivi sen voi tehdä jos sinne asti lipsahtaa.IL02 kirjoitti:Kylla sen asvaltilla ajaessa yleensa huomaa ja tuntee jos kulmat on pielessa. Ei tule ehka pellolla ajaessa yhta hyvin esille. Kylla saa olla auraukset tosi pahasti pielessa etta vanne hajoaa ja pultit korkkaa lapi, enka oikeen usko etta se sittenkaan voisi tapahtua.
Onko muille käynyt näin?
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)