Paljonko

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Toveri Sladimir kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:
Toveri Sladimir kirjoitti: Kerroppas Lada-Jussi, onko LS-malli tehtaan versio vai maahantuojan varustelema?Jos se on Konelan tekemä, niin erottaakohan sitä rekisteriotteesta mitenkään?
hyvä kysymys, konelan speciaalmallihan tuo on ja se varmasti meinaa sitä että tuskin on rekisteriotteeseen erimalliksi merkitty, mutta voihan sekin olla mahdollista olihan auto kuitenkin ihan hinnastomalli, ei mikään yksittäinen tuuninki. Periaatteessa saman auton myyntinimeähän voi muuttaa ja kun kyse on vain jostain varuste ja koristemuutoksista niin ei sitä tarvitse eri autoksi tyyppihyväksyä. Luulisin että rekisteriotteessa LS:n osalta lukee myös 21013/2420
Täytyypä teipata joku L-malli LS-teipeillä,laittaa ralliratti,economy-mittari,punaiset Miranol-läiskät pöläreihin ja myydä sulle tonnilla :lol: :lol: !
tollainen LS-replika (vai miksi tuota kutsuisi) olisi aika jännä idea, tehdäänhän normaali escorteista mexicoita ja kadeteista GT/E malleja, alkuperäisiä LS:ä ei taida paljoa maasta löytyä. kun olis rahaa niin mikäs olis noita aarteita ostellessa.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
FSO
Viestit: 235
Liittynyt: 1.7.2005 21:39
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja FSO »

Lada-Jussi kirjoitti:
Toveri Sladimir kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti: hyvä kysymys, konelan speciaalmallihan tuo on ja se varmasti meinaa sitä että tuskin on rekisteriotteeseen erimalliksi merkitty, mutta voihan sekin olla mahdollista olihan auto kuitenkin ihan hinnastomalli, ei mikään yksittäinen tuuninki. Periaatteessa saman auton myyntinimeähän voi muuttaa ja kun kyse on vain jostain varuste ja koristemuutoksista niin ei sitä tarvitse eri autoksi tyyppihyväksyä. Luulisin että rekisteriotteessa LS:n osalta lukee myös 21013/2420
Täytyypä teipata joku L-malli LS-teipeillä,laittaa ralliratti,economy-mittari,punaiset Miranol-läiskät pöläreihin ja myydä sulle tonnilla :lol: :lol: !
tollainen LS-replika (vai miksi tuota kutsuisi) olisi aika jännä idea, tehdäänhän normaali escorteista mexicoita ja kadeteista GT/E malleja, alkuperäisiä LS:ä ei taida paljoa maasta löytyä. kun olis rahaa niin mikäs olis noita aarteita ostellessa.
Ihastuin LS-malliin heti kun näin sen mainoksen vuoden 1979 TM:ssä. Etenkin muotiväri keltaisessa se on hieno ilmestys. Ralliratti ja alipainemittari kyllä ovat lievässä aatteellisessa ristiriidassa.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.4 GLI 16V | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.5 SLE | FSO Polonez 1.6 SLE ja kauden mukaan vaihtuvia huumoriautoja

1980-luvun EdustusPoloneesi.
Entistäkin enemmän katetta hinnalleen.
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Ralliratti ja taloudellisuusmittari ovat vähän ristiriitaisia varusteita, mutta taloudellinen ajotapa ei välttämättä ole hidasta.Mikkelin tekun Samaralla tuli kokeiltua taloudellisuusajoa mittareiden kanssa ja taloudellisin ajotapa mutkaisella soratiellä oli aika vauhdikasta.Onpa Jyväskylän taloudellisuusajoissa sattunut ulosajojakin.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
Lara-Mies
Viestit: 243
Liittynyt: 9.10.2003 19:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Nyt on muutama kuva kyseisestä vehkeestä laitettu sivuille kohtaan 1200 http://koti.welho.com/vhuomo/
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Siistin näköinen kuvissa. Kyllä tuosta voi jo jotain maksaakin, en silti yli 600 euroa. Itse tarjoisin ehkä sen 2-300 euroa aluksi...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

joo hieno 2101 näyttää olevan, ostajana ratkaisevaa on varmaan että saa mahdollisimman halvalla eli jos tarjouskilpailussa on niin voi aloittaa vaikka 50 eurosta.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Joo,samoilla linjoilla Vanja-enon ja lada-jussin kanssa,aloita tarjoominen mahdollisimman pienestä summasta,muista vedota siihen kun se ei ole rek. eikä kats. nehän tietää sulle kuitenkin lisäkuluja,ja vaikka auto olis kuinka hieno päällepäin niin totuus yleensä voi olla toinen kun katsastus koittaa. :wink:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Ladakeho
Viestit: 153
Liittynyt: 29.12.2003 12:59
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Ladakeho »

Ei tuallaiselle ole enää hintaa...

Toi on kun maailman kaunein nainen, joka kävelee sua vastaan, ei siina enää hintaa kysellä...

Tai voihan sitä päästää jonkun sammakon suustaan, ja sit huomaakin vaan menettäneensä tilaisuuden... :cry:
Vastaa Viestiin