Paljonko

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Lara-Mies
Viestit: 243
Liittynyt: 9.10.2003 19:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Paljonko

Viesti Kirjoittaja Lara-Mies »

Tiedustelisin että paljonko kannattaa maksaa vuoden -80 Nappisilmästä joka on hyvin pidetty. Poistettu kilvistä. Ja kilometreistä ei tietoa.Siisti sisältä ja ulkoa. Kun mulle tarjottiin tällästä ja en tiedä kannattaako ostaa ja mihin hintaan...
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

400 - 1000€
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Tonttu maksimissaan :?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

300e-500e :?
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Mun mielestä ei voi hinta tonniin asti kivuta millään kun on pois kilvistä. Kyllä max 600 on ehdoton katto jollei kerran ole kilpiä.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Vanja-eno kirjoitti:Mun mielestä ei voi hinta tonniin asti kivuta millään kun on pois kilvistä. Kyllä max 600 on ehdoton katto jollei kerran ole kilpiä.
Täysin samaa mieltä,ja kyllä 600e:kin on jo aika kova hinta ihan minkä merkkisestä vanhasta autosta tahansa, vaikka olisikin siistikuntoinen jos kilvet puuttuu. :roll:
Viimeksi muokannut jasu35, 15.9.2005 7:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1984
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Jasu, täytyisköhän meidän lätkäistä näihin meitin lausuntoihin ViTroLLa c) eli Virallinen Trokarien Liiton Lausunto
:?:

:lol: :lol: :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

No näin se pitäis tehdä,välillä kun tuntuu että ihmiset ei yleensäkään tiedä mitä autot tänäpäivänä maksaa :wink: ,no me ammatti trokarit kyllä neuvomme ja opastamme mielellämme jotta kenellekkään ei tulisi ylilyöntejä. :wink: :lol: Nimimerkillä trokausta jo vuodesta 1985. :lol: :lol:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

nojoo, noin tietysti ajattelee trokari, jonka ensimmäinen ajatus on, että miten toi pistetään helpolla eteenpäin (ainakin pienellä siivulla). Kaikki tulevat kulut on katteesta imetty. :lol: :wink:
Omasta mielestä toi kilpien puuttuminen ei ole "harrasteautossa" juurikaan ongelma, jos paperit on muuten kunnossa. Hinnassahan se on tietysti huomioitava jossain määrin. Kilpien puuttumisesta voi usein syyttää tätä auton pornoveroa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Lada-Jussi kirjoitti:400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?
Kerroppas Lada-Jussi, onko LS-malli tehtaan versio vai maahantuojan varustelema?Jos se on Konelan tekemä, niin erottaakohan sitä rekisteriotteesta mitenkään?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

samarai kirjoitti:nojoo, noin tietysti ajattelee trokari, jonka ensimmäinen ajatus on, että miten toi pistetään helpolla eteenpäin (ainakin pienellä siivulla). Kaikki tulevat kulut on katteesta imetty. :lol: :wink:
Omasta mielestä toi kilpien puuttuminen ei ole "harrasteautossa" juurikaan ongelma, jos paperit on muuten kunnossa. Hinnassahan se on tietysti huomioitava jossain määrin. Kilpien puuttumisesta voi usein syyttää tätä auton pornoveroa.
Totta tämäkin,mutta tietäen ladojen yleisen hintahaarukan on täysin rahan hukkaan heittämistä maksaa esim.1000e jostain kilvettömästä nappiksesta vaikka se olisi kuinka siisti,sillä rahalla löytyy kyllä siistejä nappiksia leimattunakin. :wink: Eli lyhyesti sanottuna,eihän se hullu ole joka pyytää,vaan se joka maksaa. :wink: Sanottakoon tässä nyt vielä sekin että kokemuksesta tiedän kun lähtee ladaa ostamaan joltain muulta kuin ehkä kerholaiselta niin myös nappiksen saa pilkkahintaan,itsellä on ollut nyt 2 vuoden aikana 5 nappista,kaikki on ollut katsastettuja,3 on ollut jopa varsin siistejä,halvin maksoi 40e.,kallein 320e.,joten jos joku kilvetön olis tonnin hintainen niin se kyllä pitäis olla jo melkein uudenveroinen. :lol: No kyllähän se tietysti ladan arvostusta nostaa jos niistä ruvetaan kovia hintoja pyytämään,mutta toisaalta silloin jää myös moni lada myymättä ja mätänee metsän reunaan tai parkkipaikalle. :roll:
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

juu, kyllä se on noin tietysti on. :lol: Pyytää saa mitä haluaa, ainoa vika siinä on se, että ne pahuksen markkinat tuppaa aina olemaan oikeassa hinnan suhteen ja voi olla vaikeaa löytää ostaja. Tavaran "arvosta" on tavallaan turha puhua "teoriassa". Se on just sen arvoinen, kun joku maksaa siitä euroja, eikä yhtään enempää. Tämähän pätee tietysti kaikessa muussakin kuin Ladan kaupittelussa. Pitihän se nyt vähän trokareille piikitellä :wink: :P .
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Toveri Sladimir kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?
Kerroppas Lada-Jussi, onko LS-malli tehtaan versio vai maahantuojan varustelema?Jos se on Konelan tekemä, niin erottaakohan sitä rekisteriotteesta mitenkään?
hyvä kysymys, konelan speciaalmallihan tuo on ja se varmasti meinaa sitä että tuskin on rekisteriotteeseen erimalliksi merkitty, mutta voihan sekin olla mahdollista olihan auto kuitenkin ihan hinnastomalli, ei mikään yksittäinen tuuninki. Periaatteessa saman auton myyntinimeähän voi muuttaa ja kun kyse on vain jostain varuste ja koristemuutoksista niin ei sitä tarvitse eri autoksi tyyppihyväksyä. Luulisin että rekisteriotteessa LS:n osalta lukee myös 21013/2420
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Lada-Jussi kirjoitti:
Toveri Sladimir kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?
Kerroppas Lada-Jussi, onko LS-malli tehtaan versio vai maahantuojan varustelema?Jos se on Konelan tekemä, niin erottaakohan sitä rekisteriotteesta mitenkään?
hyvä kysymys, konelan speciaalmallihan tuo on ja se varmasti meinaa sitä että tuskin on rekisteriotteeseen erimalliksi merkitty, mutta voihan sekin olla mahdollista olihan auto kuitenkin ihan hinnastomalli, ei mikään yksittäinen tuuninki. Periaatteessa saman auton myyntinimeähän voi muuttaa ja kun kyse on vain jostain varuste ja koristemuutoksista niin ei sitä tarvitse eri autoksi tyyppihyväksyä. Luulisin että rekisteriotteessa LS:n osalta lukee myös 21013/2420
Täytyypä teipata joku L-malli LS-teipeillä,laittaa ralliratti,economy-mittari,punaiset Miranol-läiskät pöläreihin ja myydä sulle tonnilla :lol: :lol: !
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Vastaa Viestiin