Paljonko
Paljonko
Tiedustelisin että paljonko kannattaa maksaa vuoden -80 Nappisilmästä joka on hyvin pidetty. Poistettu kilvistä. Ja kilometreistä ei tietoa.Siisti sisältä ja ulkoa. Kun mulle tarjottiin tällästä ja en tiedä kannattaako ostaa ja mihin hintaan...
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?

Mun mielestä ei voi hinta tonniin asti kivuta millään kun on pois kilvistä. Kyllä max 600 on ehdoton katto jollei kerran ole kilpiä.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Täysin samaa mieltä,ja kyllä 600e:kin on jo aika kova hinta ihan minkä merkkisestä vanhasta autosta tahansa, vaikka olisikin siistikuntoinen jos kilvet puuttuu.Vanja-eno kirjoitti:Mun mielestä ei voi hinta tonniin asti kivuta millään kun on pois kilvistä. Kyllä max 600 on ehdoton katto jollei kerran ole kilpiä.

Viimeksi muokannut jasu35, 15.9.2005 7:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
nojoo, noin tietysti ajattelee trokari, jonka ensimmäinen ajatus on, että miten toi pistetään helpolla eteenpäin (ainakin pienellä siivulla). Kaikki tulevat kulut on katteesta imetty.
Omasta mielestä toi kilpien puuttuminen ei ole "harrasteautossa" juurikaan ongelma, jos paperit on muuten kunnossa. Hinnassahan se on tietysti huomioitava jossain määrin. Kilpien puuttumisesta voi usein syyttää tätä auton pornoveroa.


Omasta mielestä toi kilpien puuttuminen ei ole "harrasteautossa" juurikaan ongelma, jos paperit on muuten kunnossa. Hinnassahan se on tietysti huomioitava jossain määrin. Kilpien puuttumisesta voi usein syyttää tätä auton pornoveroa.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Kerroppas Lada-Jussi, onko LS-malli tehtaan versio vai maahantuojan varustelema?Jos se on Konelan tekemä, niin erottaakohan sitä rekisteriotteesta mitenkään?Lada-Jussi kirjoitti:400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Totta tämäkin,mutta tietäen ladojen yleisen hintahaarukan on täysin rahan hukkaan heittämistä maksaa esim.1000e jostain kilvettömästä nappiksesta vaikka se olisi kuinka siisti,sillä rahalla löytyy kyllä siistejä nappiksia leimattunakin.samarai kirjoitti:nojoo, noin tietysti ajattelee trokari, jonka ensimmäinen ajatus on, että miten toi pistetään helpolla eteenpäin (ainakin pienellä siivulla). Kaikki tulevat kulut on katteesta imetty.![]()
![]()
Omasta mielestä toi kilpien puuttuminen ei ole "harrasteautossa" juurikaan ongelma, jos paperit on muuten kunnossa. Hinnassahan se on tietysti huomioitava jossain määrin. Kilpien puuttumisesta voi usein syyttää tätä auton pornoveroa.




FIAT Stilo 115 JTD, VW LT -83.
juu, kyllä se on noin tietysti on.
Pyytää saa mitä haluaa, ainoa vika siinä on se, että ne pahuksen markkinat tuppaa aina olemaan oikeassa hinnan suhteen ja voi olla vaikeaa löytää ostaja. Tavaran "arvosta" on tavallaan turha puhua "teoriassa". Se on just sen arvoinen, kun joku maksaa siitä euroja, eikä yhtään enempää. Tämähän pätee tietysti kaikessa muussakin kuin Ladan kaupittelussa. Pitihän se nyt vähän trokareille piikitellä
.



Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
- Viestit: 10250
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hyvä kysymys, konelan speciaalmallihan tuo on ja se varmasti meinaa sitä että tuskin on rekisteriotteeseen erimalliksi merkitty, mutta voihan sekin olla mahdollista olihan auto kuitenkin ihan hinnastomalli, ei mikään yksittäinen tuuninki. Periaatteessa saman auton myyntinimeähän voi muuttaa ja kun kyse on vain jostain varuste ja koristemuutoksista niin ei sitä tarvitse eri autoksi tyyppihyväksyä. Luulisin että rekisteriotteessa LS:n osalta lukee myös 21013/2420Toveri Sladimir kirjoitti:Kerroppas Lada-Jussi, onko LS-malli tehtaan versio vai maahantuojan varustelema?Jos se on Konelan tekemä, niin erottaakohan sitä rekisteriotteesta mitenkään?Lada-Jussi kirjoitti:400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?

- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Täytyypä teipata joku L-malli LS-teipeillä,laittaa ralliratti,economy-mittari,punaiset Miranol-läiskät pöläreihin ja myydä sulle tonnillaLada-Jussi kirjoitti:hyvä kysymys, konelan speciaalmallihan tuo on ja se varmasti meinaa sitä että tuskin on rekisteriotteeseen erimalliksi merkitty, mutta voihan sekin olla mahdollista olihan auto kuitenkin ihan hinnastomalli, ei mikään yksittäinen tuuninki. Periaatteessa saman auton myyntinimeähän voi muuttaa ja kun kyse on vain jostain varuste ja koristemuutoksista niin ei sitä tarvitse eri autoksi tyyppihyväksyä. Luulisin että rekisteriotteessa LS:n osalta lukee myös 21013/2420Toveri Sladimir kirjoitti:Kerroppas Lada-Jussi, onko LS-malli tehtaan versio vai maahantuojan varustelema?Jos se on Konelan tekemä, niin erottaakohan sitä rekisteriotteesta mitenkään?Lada-Jussi kirjoitti:400-1000 on aika hyvä hintahaarukka, ajokilometrit ei Ladassa niinkään ratkaise, mutta tietysti jos se vielä kunnossa on niin oletettavasti ei kilometrejä liikaa ole. tossa ikäluokassa on nappista 1,2 sedanina ollut sekä 1200 että 1200L mallia + lisäksi 1200LS, jos orkkis LS löytyy niin siitä kannattanee tonnin verran maksaakin, sen verran erikoisuus lisää siinä mallissa, perusversioista taitaa tossa ikäluokassa olla L malli harvinaisempi kuin perus 1200?


Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.