nopea ohjaus
Noin miäkin kerroin jossain tuolla aikaisemmin. Itelle tuli niitä prosentteja aika hassuista paikoista. Miulle oli sitten melkolailla yhdentekevää, mistä niitä sitten tuli, kun ne jäi vain alle 35 %:n.
Btv, mites nuo kilpurit, taitaa järjestään olla kaikissa vaihdettuja osia yli 35 %. Onko pitänyt tehdä kanta-autotarkistus?
Mites, jos prosentit pompsahtaa yli viidenkymmenen? Onko vekotin silloin minkäänlaisten kilpien välissä?
Btv, mites nuo kilpurit, taitaa järjestään olla kaikissa vaihdettuja osia yli 35 %. Onko pitänyt tehdä kanta-autotarkistus?
Mites, jos prosentit pompsahtaa yli viidenkymmenen? Onko vekotin silloin minkäänlaisten kilpien välissä?
Tuntuisi olevan aika vaihtelevia nuo kannat eri konttorien kesken. Kyllä silläkin on väliä miten prosentteja lasketaan vaikka jäisikin sillä kertaa alle 35%. Jos tuleekin mielenkiintoa tehdä jotain muutoksia lisää, jolloin prosentit menisi tarkalle, on huono ruveta muuttelemaan jo otteeseen merkattuja osuuksia.
Löytyykö tuota mainintaa osan poistamisen rinnastamisesta vaihtamiseen jostain säännöksestä? En ainakaan auton rakennetta käsittelevästä pykälästä moista löytänyt.
Kilpureissa lie tuo maininta kilpakäytöstä suo erivapaudet osien vaihteluun, rajoittavana tekijänä lähinnä luokan säännöt. Jos prosentit menee yli 50 niin napsahtaa autovero maksuun. Kysyin mielenkiinnosta tuohon liikenneministeriön kantaa, tarjoten autoksi -80 -mallin 1200:sta. Tarjosivat vertailuautoksi (eli minkä mukaan verot lasketaan) uutta 110 ladaa. Miettiköön jokainen kannattaako...
Löytyykö tuota mainintaa osan poistamisen rinnastamisesta vaihtamiseen jostain säännöksestä? En ainakaan auton rakennetta käsittelevästä pykälästä moista löytänyt.
Kilpureissa lie tuo maininta kilpakäytöstä suo erivapaudet osien vaihteluun, rajoittavana tekijänä lähinnä luokan säännöt. Jos prosentit menee yli 50 niin napsahtaa autovero maksuun. Kysyin mielenkiinnosta tuohon liikenneministeriön kantaa, tarjoten autoksi -80 -mallin 1200:sta. Tarjosivat vertailuautoksi (eli minkä mukaan verot lasketaan) uutta 110 ladaa. Miettiköön jokainen kannattaako...
Vauhdin tae - alamäki
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
Re: .
Kyllä se on 35% kaikissa tuo kanta-autotarkastus raja.Tuontiautoissa oli ennen 25%.Turbomynthon kirjoitti:Eiks se hiljattain noussut tuo prosenttiraja tuonne 50% että vasta sen jälkeen tarvis tehdä kanta-auto tarkastus ja tuonti autoissa 35%
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Paljon nuita ohjausvarsia on lyhennetty?? jotain mittoja..?ladaracing pori kirjoitti:mulla on tossa vfts ladas lyhennetyt ohjausvarret ja on kestänyt hyvin iskuja kun on joskus vähän osunutkin kun ihmiset tekee kaikenmoisia esteitä ajolinjoille. lisäks mul on alatukivarsia tuotu eteenpäin n.2.5cm ei puske enää lainkaan ees ahtais risteyksissä. kattokaa kuvat miten alatukivarsi irroitetaan nopeasti http://www.lammelaracing.com klikakkaa vammala rallin kuvat.Rhmotor kirjoitti:Mulla oli aikanaan latuskassa harjukekin tekemät kääntövarret. Näyttivät ainakin päällisinpuolin valetuilta, mutta enpä tiedä... Monet on vaan lyhentäneet alkuperäsiä kääntövarsia ja hitsannu uudestaan ne. Tarpeeks hyvin ku tekee niin eipä se katsastussetä mitään huomaa. Hitsattu ei välttämättä ole tuollasessa valuraudassa se turvallisin ratkaisu...
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
tuli tosta katsastuksesta mieleen ku lueskelin noita pykäliä niin saanko leiman peltisatsilla ja vaihdetulla putkistolla, voi olla viikon tyhmin kysymys mutta jäi askarruttamaan.
niin ja noista prosenteista ei mulle ainakaan merkattu ku 12%lohkon vaihdon takia ja eikä poistetuista puskureitakaan mainittu mitään... tosin yhdellä kaverilla merkattiin että auton pituus muuttunut, mutta suomihan on lakipykälien luvattu maa
niin ja noista prosenteista ei mulle ainakaan merkattu ku 12%lohkon vaihdon takia ja eikä poistetuista puskureitakaan mainittu mitään... tosin yhdellä kaverilla merkattiin että auton pituus muuttunut, mutta suomihan on lakipykälien luvattu maa
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Vaihdetun osan saanee vaihtaa jatkossa miten tykkää kun se kerran on jo vaihdettu ei se enää vaikuta rosentteihin... Voin toki olla väärässäkinStefa kirjoitti:Tuntuisi olevan aika vaihtelevia nuo kannat eri konttorien kesken. Kyllä silläkin on väliä miten prosentteja lasketaan vaikka jäisikin sillä kertaa alle 35%. Jos tuleekin mielenkiintoa tehdä jotain muutoksia lisää, jolloin prosentit menisi tarkalle, on huono ruveta muuttelemaan jo otteeseen merkattuja osuuksia.

124/2101 practical beauty
poistamisesta en mee varmaksi sanomaan mutta ainakaan lisätyistä osista ei mee prosentteja.
Team perseauki racing.lle
katsastuksen kanssa ei ongelmaa
mut peltisarjasta voivat muistaakseni antaa 1-1,5%
ja jos on hitsi insinööri niin voivat vaatia teho paperia tai laskea tehojen nousseen 10%
ladaracing pori.lle kysymys:
Niin, jos niitä mittoja sais niistä lyhennetyistä ohjausvarsista..
ja miten olet alatukivarret siirtänyt..
kuvia tai jotain selvitystä,kiitos!
Team perseauki racing.lle
katsastuksen kanssa ei ongelmaa
mut peltisarjasta voivat muistaakseni antaa 1-1,5%
ja jos on hitsi insinööri niin voivat vaatia teho paperia tai laskea tehojen nousseen 10%
ladaracing pori.lle kysymys:
Niin, jos niitä mittoja sais niistä lyhennetyistä ohjausvarsista..
ja miten olet alatukivarret siirtänyt..
kuvia tai jotain selvitystä,kiitos!
-
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa