nopea ohjaus
-
rhmotor
Mulla oli aikanaan latuskassa harjukekin tekemät kääntövarret. Näyttivät ainakin päällisinpuolin valetuilta, mutta enpä tiedä... Monet on vaan lyhentäneet alkuperäsiä kääntövarsia ja hitsannu uudestaan ne. Tarpeeks hyvin ku tekee niin eipä se katsastussetä mitään huomaa. Hitsattu ei välttämättä ole tuollasessa valuraudassa se turvallisin ratkaisu...
http://www.esab.com/ESABHtml/pdf/valura ... itsaus.pdf <- vinkkeja valuraudan hitsamiseen. En kylläkään suosittelis missään nimessä. Hauras ku toi valurauta on...
- Lada-Jussi
- Viestit: 10253
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
Siis älkää nyt hyvät ihmiset mitään nopeeta ohjausta miettikö tieliikenneautoon. Nimim. [ii]Lukkoperät ja nopeetohjauset ralliin piste com[/i]
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- Hellraiser
- Viestit: 381
- Liittynyt: 12.11.2004 7:13
- Paikkakunta: Kuusankoski
- Viesti:
- veli alexei
- Moderaattori
- Viestit: 3292
- Liittynyt: 19.11.2003 13:18
- Paikkakunta: Sastamala
No tosiaan jos rannetreeniä haluaa niin ei muuta kun nopeeohjaus, leveet renkaat ja pikku ratti. Sit ei muuta kun parkkipaikoille ruutuun parkkeeraamista harjoitteleen. 
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
- Toveri Sladimir
- Viestit: 853
- Liittynyt: 13.7.2004 20:16
- Paikkakunta: Pöljä
-
tsenobiili
- Viestit: 112
- Liittynyt: 6.11.2003 15:34
mulla oli aikanaan välimallin eskortissa 2.4 kierr. nopea ohjaus, ihan mukava se oli kadullakin kunha ei hullutellut renkaan leveydellä, ja oli sillä kiva sladitella ,ei ruvennu ainakaan "kirjottaan" sen takia ettei olis kerenny ruorilla korjaan, miinuksena mainittakoon että vieraat kuskit ajoi mutkissa vanteet kivetyksiin
olis kyllä larppaan kova sana
hitsaaminen kuuluu suurelta osin työnkuvaani ,joten osaan sitä jotenkuten, en kyllä siltikään omasta kulkineestani lähtisi kääntövarsia hitsailemaan
olis kyllä larppaan kova sana
hitsaaminen kuuluu suurelta osin työnkuvaani ,joten osaan sitä jotenkuten, en kyllä siltikään omasta kulkineestani lähtisi kääntövarsia hitsailemaan
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
-
ladaracing pori
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
mulla on tossa vfts ladas lyhennetyt ohjausvarret ja on kestänyt hyvin iskuja kun on joskus vähän osunutkin kun ihmiset tekee kaikenmoisia esteitä ajolinjoille. lisäks mul on alatukivarsia tuotu eteenpäin n.2.5cm ei puske enää lainkaan ees ahtais risteyksissä. kattokaa kuvat miten alatukivarsi irroitetaan nopeasti http://www.lammelaracing.com klikakkaa vammala rallin kuvat.Rhmotor kirjoitti:Mulla oli aikanaan latuskassa harjukekin tekemät kääntövarret. Näyttivät ainakin päällisinpuolin valetuilta, mutta enpä tiedä... Monet on vaan lyhentäneet alkuperäsiä kääntövarsia ja hitsannu uudestaan ne. Tarpeeks hyvin ku tekee niin eipä se katsastussetä mitään huomaa. Hitsattu ei välttämättä ole tuollasessa valuraudassa se turvallisin ratkaisu...
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)