nopea ohjaus

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
maba

nopea ohjaus

Viesti Kirjoittaja maba »

nopea ohjaus ladaan ilmotelkaa jos on tietoa mistä saa
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Liikenteeseen vai omiin leikkeihin?
Vauhdin tae - alamäki
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

mua ainakin kiinnostais sellanen katulaillinen.
rhmotor

Viesti Kirjoittaja rhmotor »

Mulla oli aikanaan latuskassa harjukekin tekemät kääntövarret. Näyttivät ainakin päällisinpuolin valetuilta, mutta enpä tiedä... Monet on vaan lyhentäneet alkuperäsiä kääntövarsia ja hitsannu uudestaan ne. Tarpeeks hyvin ku tekee niin eipä se katsastussetä mitään huomaa. Hitsattu ei välttämättä ole tuollasessa valuraudassa se turvallisin ratkaisu...
Avatar
foma
Viestit: 493
Liittynyt: 7.3.2004 21:01
Paikkakunta: TKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

http://www.esab.com/ESABHtml/pdf/valura ... itsaus.pdf <- vinkkeja valuraudan hitsamiseen. En kylläkään suosittelis missään nimessä. Hauras ku toi valurauta on...
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10253
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

laakeroitu apusimpukka ja halkaisijaltaan pienempiratti, matalammilla pyörilläkin saa ohjauksen aika levottomaksi.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Siis älkää nyt hyvät ihmiset mitään nopeeta ohjausta miettikö tieliikenneautoon. Nimim. [ii]Lukkoperät ja nopeetohjauset ralliin piste com[/i]
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
Hellraiser
Viestit: 381
Liittynyt: 12.11.2004 7:13
Paikkakunta: Kuusankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hellraiser »

siis öö mikä nopea ohjaus?
käytännössä tarkoittaa? tarkemmin?
Omia lada kuvia
Hei hei, relaa ota pami.
Rotan ansiosta stadi,
on sassii ku dami!
Avatar
foma
Viestit: 493
Liittynyt: 7.3.2004 21:01
Paikkakunta: TKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Hellraiser kirjoitti:siis öö mikä nopea ohjaus?
käytännössä tarkoittaa? tarkemmin?
Jos oletetaan, että ratin liike tapista tappiin on 3 kierrosta niin nopea ojaus on sitä pinenmpi kierroksien luku. Pienemmällä ratin liikkeelä saadaan pyörät kääntymään enemmän. Rekka vs F1 tyyliin :D
Avatar
veli alexei
Moderaattori
Viestit: 3292
Liittynyt: 19.11.2003 13:18
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

No tosiaan jos rannetreeniä haluaa niin ei muuta kun nopeeohjaus, leveet renkaat ja pikku ratti. Sit ei muuta kun parkkipaikoille ruutuun parkkeeraamista harjoitteleen. :D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Avatar
foma
Viestit: 493
Liittynyt: 7.3.2004 21:01
Paikkakunta: TKU
Viesti:

Viesti Kirjoittaja foma »

Joo.. taskupysäköinnit on kivoi tommosten kans.
Avatar
Toveri Sladimir
Viestit: 853
Liittynyt: 13.7.2004 20:16
Paikkakunta: Pöljä

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Kääntövarretko valurautaa?????Epäilempä pikkuisen.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
tsenobiili
Viestit: 112
Liittynyt: 6.11.2003 15:34

Viesti Kirjoittaja tsenobiili »

Toveri Sladimir kirjoitti:Kääntövarretko valurautaa?????Epäilempä pikkuisen.
No mut eikös se oo samaa valuu koko klöntti,eli siis ylä ja alapallon kiinnitysreijät siin samassa ja myös etunavan akseli. ??
Se ei skulaa joka skagaa
Avatar
liero
Viestit: 524
Liittynyt: 22.3.2004 10:26
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja liero »

mulla oli aikanaan välimallin eskortissa 2.4 kierr. nopea ohjaus, ihan mukava se oli kadullakin kunha ei hullutellut renkaan leveydellä, ja oli sillä kiva sladitella ,ei ruvennu ainakaan "kirjottaan" sen takia ettei olis kerenny ruorilla korjaan, miinuksena mainittakoon että vieraat kuskit ajoi mutkissa vanteet kivetyksiin :?
olis kyllä larppaan kova sana :twisted:
hitsaaminen kuuluu suurelta osin työnkuvaani ,joten osaan sitä jotenkuten, en kyllä siltikään omasta kulkineestani lähtisi kääntövarsia hitsailemaan :shock:
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
ladaracing pori
Viestit: 672
Liittynyt: 17.2.2005 8:01
Paikkakunta: Dresden,Saksa

Viesti Kirjoittaja ladaracing pori »

Rhmotor kirjoitti:Mulla oli aikanaan latuskassa harjukekin tekemät kääntövarret. Näyttivät ainakin päällisinpuolin valetuilta, mutta enpä tiedä... Monet on vaan lyhentäneet alkuperäsiä kääntövarsia ja hitsannu uudestaan ne. Tarpeeks hyvin ku tekee niin eipä se katsastussetä mitään huomaa. Hitsattu ei välttämättä ole tuollasessa valuraudassa se turvallisin ratkaisu...
mulla on tossa vfts ladas lyhennetyt ohjausvarret ja on kestänyt hyvin iskuja kun on joskus vähän osunutkin kun ihmiset tekee kaikenmoisia esteitä ajolinjoille. lisäks mul on alatukivarsia tuotu eteenpäin n.2.5cm ei puske enää lainkaan ees ahtais risteyksissä. kattokaa kuvat miten alatukivarsi irroitetaan nopeasti http://www.lammelaracing.com klikakkaa vammala rallin kuvat.
Vastaa Viestiin