Lada nytkyttää kiihyttäsessä. Työntää mustaa savua. Ammattimiehet kuunteli konetta ja sano että liian rikkaalla pyörii selvästi. Mikä ruuvi on seos ruuvi siis mistä saa seosta laihemmalle ja miten tiedän ettei mene liian laihalle Miten pitkään kantsii ajaa ennen kun tulpista kahtoo? Onko totta että 40mm dellorton tuplilla Lada ei söis ees paljoo enemmän ellei poleta? Taitaa olla 40mm liian isot 1200 koneeseen vai miten on?
kun sytytys on varmasti tarkistettu kohdillee niin senjälkeen seos ruuvi kiinni ja siitä 1,5 kierrosta auki sen jälkeen ilmaruuvista kierrosnopeus hyväksi
näin on perus asetukset
Seosruuvista säädetään tyhjäkäyntiseosta, joka ei muuta ajonaikaista seosta kuin tyhjäkäyntipiirin kautta kulkevan seoksen osalta.Ruuvaa niin pienelle kunnes tyhjäkäynti heikkenee ja lisää sitten hieman kunnes käynti taas tasoittuu.Jos kiihdyttäessä putkesta tulee mustaa savua, on kyllä jotain muutakin pielessä kuin CO-säätö.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
Mitäs sille voi tehä ettei pöllyttäs häkää joka puolelle Säädin kaasariakin mutta tuntu että vaikka on jo säädetty ruuvi pohjaan niin silti käy hieman rikkaalla?
perus puhdistus ja uimurin neulan tarkistus voi auttaa
eli suuttimet pois ja varovasti ilmaa läpi
sen jälkeen kohokammio täyteen polttoaineen jäänestoa ja käyntiin