Helman etupää korjattuna:
Tuo on hieman lontolla, kohta mihin on kirjoitettu ulos pitää ottaa ulospäin noin 5mm. Ei kehtaa pakkelia laittaa millitolkulla.
Tässä takapää. Kuva otettu kun koti melkein katollaan, siitä ihme asento:
Tältä näyttää vararenkaan kaivo paikoilleen hitsattuna:
Tämä alue oli työläs. Tietenkin itse pohja, mutta myös pintapellit kirkkaana näkyvä alue on vaihdettu.
Ja tässä parin viimeisen illan tulosta. Jarruputken kiinnike pitää vielä hitsata takaisin kiinni. Kuva on näköjään aika
tumma mutta taitaa tuosta erottaa vaihdetun kohdat. Runkopalkkia vasten 3mm ja 1mm levyt paikasta riippuen, tuo
iskaritolpan jatkeen alakolmio tuli 2mm levystä. Nyt ei ruostepeikko enää tuolla kulmalla asu. Ruiskutin saman tien hitsauksen jälkeen
kotelosuojat sisään kun pinnat olivat vielä reilun lämpöisenä. Toivottavasti imeytyi joka paikkaan.
Ajatus on että ne saumat mitkä eivät näy autoa päältä päin tarkasteltaessa, en ala hiomaan sileäksi. Menee muuten liikaa aikaan.
Pintapellit tietenkin eri juttu. Nyt alkaa tosiaan olemaan se tilanne että kuskin puoli on C-pilarin alasaumaa lukuunottamatta ruostekorjattu.