Radio Lada 1200 S:ään
Re: Radio Lada 1200 S:ään
Minä taas luulen että juurikin samaa tavaraa. Jos et ulkosta vahvistinta tai moottoriantennia laita, niin ei tartte koskeekkaan nuihin heräte kaapeleihin, kunhan varmistat ettei ne ainakaan mihinkään maihin lyö...
nyt on taas ongelmia...
nää johot, ku pitäs liittää radioon, nii millä te liitätte ne piuhat radioon

Eihän niitä saa tälläsellä pikkukaapelikengällä mitenkää liitettyä radioon, eikä johtoa kaapelikenkään :/
nää johot, ku pitäs liittää radioon, nii millä te liitätte ne piuhat radioon

Eihän niitä saa tälläsellä pikkukaapelikengällä mitenkää liitettyä radioon, eikä johtoa kaapelikenkään :/
vastaavanlaisella liittimellä,tai minä kliitin kuorimalla johon,ja tinasin ja sähköteipi joka johon päälle ja sitten teippasin kaikki johot "piiiloon"
autoton.. vielä
mitä tarkoitat "vastaavanlaisella", onko sama liitin kuitenkin, onko kuvaa?jaasu kirjoitti:vastaavanlaisella liittimellä,tai minä kliitin kuorimalla johon,ja tinasin ja sähköteipi joka johon päälle ja sitten teippasin kaikki johot "piiiloon"

okkei xD Kiitoksia tästä xDjaasu kirjoitti:semmonen liitin,mikä menee tuon sisään...
Onkos noihin Laapotteihin laitettu minkäänlaisia johtoja radiolle valmiiks, vai mistä ois helpoin ottaa virtalukolta virta? Tuli jokunen vuosi takaperin laitettua CD-rammari 2105:een, mutta laiskuuttani vedin vain tupakansytyttimen sulakkeelta jatkuvan virran. On vain ruvennut tympimään painella aina mankkaa sammuksiin, ja onpahan muutaman kerran mennyt itsekseen "valmiustilaan" ja tyhjentänyt akun. Pitääkö vain purkaa virtalukko ja ottaa pohjasta uusi johto?
Sytytyspuolan plusnavasta saa myös sähköä virtojen ollessa päällä.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Eli kyseessä on virtalukonpohjalla napa 15 eli sininen johto mustalla raidalla. Radiossa jos on iso standardin mukaset värit niin punainen (acc) lähtee virtalukolle ja keltaseen muistivirta eli jatkuva.
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05
2107 -94, 1200L -88, Peugeot 307 -05