Ei se tyhjäkäyntiä käy, mutta muuten vaikuttaa hyvältä.
 Halpa se ei ollut, joten etsin kokemuksilleni paremmin sopivan aiheen, myöhemmin.
  Halpa se ei ollut, joten etsin kokemuksilleni paremmin sopivan aiheen, myöhemmin. Halpa se ei ollut, joten etsin kokemuksilleni paremmin sopivan aiheen, myöhemmin.
  Halpa se ei ollut, joten etsin kokemuksilleni paremmin sopivan aiheen, myöhemmin.
 
  Mokoma keksintö siinä ilmanputsarikotelon ja imusarjan välissä. Oisinko nyt 15 km ajanut, niin ehkä 2.5km on toiminut jotenkuten. Muut kilometrit aiheuttivat todennaköisesti kroonisen niskasäryn paluun, ja rasittivat voimansiirtoa yhden 50tkm matkaa vastaavan määrän. Tyhjäkäynti puuttuu, ja ilmeisesti sitä kautta pintakaasulla ajelu on täysin mahdotonta. Ihme jollei ole venttiilikopassa kolhuja molemmin puolin, kun kone heilui lokasuojien välissä.
  Mokoma keksintö siinä ilmanputsarikotelon ja imusarjan välissä. Oisinko nyt 15 km ajanut, niin ehkä 2.5km on toiminut jotenkuten. Muut kilometrit aiheuttivat todennaköisesti kroonisen niskasäryn paluun, ja rasittivat voimansiirtoa yhden 50tkm matkaa vastaavan määrän. Tyhjäkäynti puuttuu, ja ilmeisesti sitä kautta pintakaasulla ajelu on täysin mahdotonta. Ihme jollei ole venttiilikopassa kolhuja molemmin puolin, kun kone heilui lokasuojien välissä.   
  
  
  Kaasarin kiinnityslaippa on käyrä. Vaikka niinhän sitä sanotaan, että kun järki loppuu, niin voima tulee tilalle. Joskus pikkupoikana mopossa oli sama ongelma, silloinkin edellisen omistajan toimesta. Joku neuvoi hiomaan laippaa vesihiomapaperilla, joka on laitettu lasilevyn päälle. Semmoinen muistikuva, että tuskaista se oli, vaikka laippa oli pieni. Vasaralla vähän oikaisin laippaa, niin saihan siitä jotenkin tiiviin. No tämän laatokan kaasutin ei ollut vasarasta moksiskaan, ja hiominen voi erittäin työlästä. No, onneksi on varaosakaasareita tiedossa. Ehkä tästäkin selvitään.
 Kaasarin kiinnityslaippa on käyrä. Vaikka niinhän sitä sanotaan, että kun järki loppuu, niin voima tulee tilalle. Joskus pikkupoikana mopossa oli sama ongelma, silloinkin edellisen omistajan toimesta. Joku neuvoi hiomaan laippaa vesihiomapaperilla, joka on laitettu lasilevyn päälle. Semmoinen muistikuva, että tuskaista se oli, vaikka laippa oli pieni. Vasaralla vähän oikaisin laippaa, niin saihan siitä jotenkin tiiviin. No tämän laatokan kaasutin ei ollut vasarasta moksiskaan, ja hiominen voi erittäin työlästä. No, onneksi on varaosakaasareita tiedossa. Ehkä tästäkin selvitään.
 No, ehkäpä viidestä kaasarista saisi yhden siedettävän.
 No, ehkäpä viidestä kaasarista saisi yhden siedettävän.