Kirjaston anti
Kirjaston anti
Kävin tuossa kirjastossa ja huomasin ilokseni että sieltä löytyy myös näitä Alfamerin myymiä autonkorjaus oppaita. Hetken hyllyä tutkittuani löysin myös Ladan kirjan.Kuinka ollakaan jouduin lainaamaan sen ja nyt vaimo saa kopioida mulle koko opuksen. Ja kun kävin kirjaston nettisivuilla tekemässä etsintöjä niin havaitsin että sieltä löytyy myös muita autoihin ja autonkorjaukseen liittyviä kirjoja.
Eli vinkkinä kaikille: käykää kirjastossa, se voi kannattaa.
Ainakin pääkaupunkiseudulla.
Eli vinkkinä kaikille: käykää kirjastossa, se voi kannattaa.
Ainakin pääkaupunkiseudulla.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)
team LADA VAZ HERE
- veli alexei
- Moderaattori
Hervannassa noita on ainakin 5 kappaletta, joista 3 samanlaista. Pari niistä oli mulla noin puolivuotta lainassa auton takaikkunalla, kunnes opin ettei Ladaan tule ajoa keskeyttäviä vikoja ja palautin ne. Kun vika ilmenee sen voi sitten korjata kotona ja käydä matkan varrella kirjastosta hakemassa korjausoppaan.
- LamaAjanElvis
minä lainasin meidän kirjastosta ladaoppaan ostettuani ladani, oli sitten niin pitkään lainassa että uhkailivat laskuilla ja salaisilla kiarjastoagenteilla. vein sen takaisin. nykyään olen lainauskiellossa joten tilasin oman oppaan muttei ollu enää suomenkielisiä. eipähän englannin ymmärrys katoa kuten kävi matemaattiselle älylleni.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
- Lada-Jussi
hm
mä kuritan itseäni lukemalla venäjänkielisiä oppaita 

- Mosse-Aksu
Rompetoreilla taitaa olla aika yleisesti myytävänä suomenkielisiä painoksia.LamaAjanElvis kirjoitti:minä lainasin meidän kirjastosta ladaoppaan ostettuani ladani, oli sitten niin pitkään lainassa että uhkailivat laskuilla ja salaisilla kiarjastoagenteilla. vein sen takaisin. nykyään olen lainauskiellossa joten tilasin oman oppaan muttei ollu enää suomenkielisiä. eipähän englannin ymmärrys katoa kuten kävi matemaattiselle älylleni.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Ei voi jos jotkut muutkin ovat säilöneet ne puoleksi vuodeksi Ladansa piippalakkihyllylle...Boris kirjoitti:Hervannassa noita on ainakin 5 kappaletta, joista 3 samanlaista. Pari niistä oli mulla noin puolivuotta lainassa auton takaikkunalla, kunnes opin ettei Ladaan tule ajoa keskeyttäviä vikoja ja palautin ne. Kun vika ilmenee sen voi sitten korjata kotona ja käydä matkan varrella kirjastosta hakemassa korjausoppaan.

* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -