Kirjaston anti

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
ss127
Viesti:

Kirjaston anti

Viesti Kirjoittaja ss127 »

Kävin tuossa kirjastossa ja huomasin ilokseni että sieltä löytyy myös näitä Alfamerin myymiä autonkorjaus oppaita. Hetken hyllyä tutkittuani löysin myös Ladan kirjan.Kuinka ollakaan jouduin lainaamaan sen ja nyt vaimo saa kopioida mulle koko opuksen. Ja kun kävin kirjaston nettisivuilla tekemässä etsintöjä niin havaitsin että sieltä löytyy myös muita autoihin ja autonkorjaukseen liittyviä kirjoja.
Eli vinkkinä kaikille: käykää kirjastossa, se voi kannattaa.
Ainakin pääkaupunkiseudulla.
Mitä tarkoittaa mahdoton? En tunne sanaa.

PIMPPIÄINEN (2105(1) 1200s (vaihdettu 1500cc kone) -90)

team LADA VAZ HERE
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Varo vaan, kohta on poliisi ovella kun tekijänoikeuksia aletaan tutkia. ;)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Lada on ollut niin suosittu auto, että tuskin löytyy kirjastoa mistä ei löytyisi sen korjauskäsikirjaa. Ja niiden sivujen puhtaus asteesta voi päätellä minkä vikojen kanssa muut ovat painineet :-)

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Hervannassa noita on ainakin 5 kappaletta, joista 3 samanlaista. Pari niistä oli mulla noin puolivuotta lainassa auton takaikkunalla, kunnes opin ettei Ladaan tule ajoa keskeyttäviä vikoja ja palautin ne. Kun vika ilmenee sen voi sitten korjata kotona ja käydä matkan varrella kirjastosta hakemassa korjausoppaan.
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

minä lainasin meidän kirjastosta ladaoppaan ostettuani ladani, oli sitten niin pitkään lainassa että uhkailivat laskuilla ja salaisilla kiarjastoagenteilla. vein sen takaisin. nykyään olen lainauskiellossa joten tilasin oman oppaan muttei ollu enää suomenkielisiä. eipähän englannin ymmärrys katoa kuten kävi matemaattiselle älylleni.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
Lada-Jussi

hm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mä kuritan itseäni lukemalla venäjänkielisiä oppaita :D
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Stefa

Re: hm

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Lada-Jussi kirjoitti:mä kuritan itseäni lukemalla venäjänkielisiä oppaita :D
En tiedä pitäisinkö sairaana vai nostaisinko hattua :?
Vauhdin tae - alamäki
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

LamaAjanElvis kirjoitti:minä lainasin meidän kirjastosta ladaoppaan ostettuani ladani, oli sitten niin pitkään lainassa että uhkailivat laskuilla ja salaisilla kiarjastoagenteilla. vein sen takaisin. nykyään olen lainauskiellossa joten tilasin oman oppaan muttei ollu enää suomenkielisiä. eipähän englannin ymmärrys katoa kuten kävi matemaattiselle älylleni.
Rompetoreilla taitaa olla aika yleisesti myytävänä suomenkielisiä painoksia.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Boris kirjoitti:Hervannassa noita on ainakin 5 kappaletta, joista 3 samanlaista. Pari niistä oli mulla noin puolivuotta lainassa auton takaikkunalla, kunnes opin ettei Ladaan tule ajoa keskeyttäviä vikoja ja palautin ne. Kun vika ilmenee sen voi sitten korjata kotona ja käydä matkan varrella kirjastosta hakemassa korjausoppaan.
Ei voi jos jotkut muutkin ovat säilöneet ne puoleksi vuodeksi Ladansa piippalakkihyllylle... :evil:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vastaa Viestiin