Otin 1200l:stä moottorin pois suuremman tilalle vaihtamiseksi. Iski pelko puseroon, koska moottoria pois nostettaessa taisi päästä vaihteiston paino yksin kytkinakselin varaan

. Onko kellään käynyt vastaavaa tai jotenkin muuten onnistunut saamaan kytkinakselin vääräksi? Silmämääräisesti ei vääntymistä ollut havaittavissa, kun laitoin tukevasti viivottimen n.1mm päähän akselista ja pyörittelin sitä ( tarkoitus katsoa pieneneekö/suureneeko väli).
Toinen asia, joka ihmetytti on, kun kaukalo johon vauhtipyörä/kytkin- asetelma tulee oli yltä päältä öljypaskan peitossa. Eihän kytkinlevyn läheisyydessä saisi olla merkkiäkään öljystä ?? Ensimmäisinä epäilyksinä tietysti kampiakselin tai kytkinakselin stefa.
Kolmas asia. Saako kytkinlevyn keskitettyä vauhtipyörälle jollain kikalla,vai joudunko ostamaan erikoistyökalun? Mitähän ko. työkalu maksaa, jos joku sattuu tietämään?