Muista sitten startata kaasu pohjassa sopivan pitkään ja mielellään puolasysteemistä matalajännitejohdot irti ettei hajota sitä. Ja tietysti kaikki tulpat pois...näähän on helppoja hommia

Itse olen irrottanut puolasta korkeajännitejohdon ja ei ole mitään kyllä hajonnut. En sitten tiedä, että onko tässä jokin riski ollut ilmassa... Miksi kaikki tulpat pitää olla pois? Itse olen aina yksi kerrallaan mitannut ja ruuvannut irti/kiinni tulppia sitä mukaa mitä olen mittaamassa.Jokari kirjoitti:Muista sitten startata kaasu pohjassa sopivan pitkään ja mielellään puolasysteemistä matalajännitejohdot irti ettei hajota sitä. Ja tietysti kaikki tulpat pois...näähän on helppoja hommia
Mun ohje koskikin 1700i:tä eli jakajatonta suorasytkää. Pöyhöseltä muistaakseni hajosi yksi sytkäyksikkö kun starttaili johdot irti. Niitä ei kannata ihan ehdontahdoin hajotella.veli alexei kirjoitti:Itse olen irrottanut puolasta korkeajännitejohdon ja ei ole mitään kyllä hajonnut. En sitten tiedä, että onko tässä jokin riski ollut ilmassa... Miksi kaikki tulpat pitää olla pois? Itse olen aina yksi kerrallaan mitannut ja ruuvannut irti/kiinni tulppia sitä mukaa mitä olen mittaamassa.Jokari kirjoitti:Muista sitten startata kaasu pohjassa sopivan pitkään ja mielellään puolasysteemistä matalajännitejohdot irti ettei hajota sitä. Ja tietysti kaikki tulpat pois...näähän on helppoja hommia
Kun kaikki tulpat on irrotettu on moottorin pyörintänopeus startilla riittävä. Pienellä nopeudella ei painelukemat ole välttämättä tarkkoja.Jokari kirjoitti:En tiedä mihin toi ohje kaikkien tulppien irrottamiseen perustuu. Sama kai se on miten sen mittaa.
Riskien minimointia.veli alexei kirjoitti:Itse olen irrottanut puolasta korkeajännitejohdon ja ei ole mitään kyllä hajonnut. En sitten tiedä, että onko tässä jokin riski ollut ilmassa... Miksi kaikki tulpat pitää olla pois? Itse olen aina yksi kerrallaan mitannut ja ruuvannut irti/kiinni tulppia sitä mukaa mitä olen mittaamassa.Jokari kirjoitti:Muista sitten startata kaasu pohjassa sopivan pitkään ja mielellään puolasysteemistä matalajännitejohdot irti ettei hajota sitä. Ja tietysti kaikki tulpat pois...näähän on helppoja hommia