12/08 katsastettu, 99,9% ruosteeton, sisältä siisti, kahdet pyörät, 499€
Kytkin palautui todella jähmeästi, kuskin lukkopesä rikki, oikea etupyörän laakeri ääntää, pissapoika ei toimi, mittarivaloista puolet pimeänä, ei oikein lämpeä (termostaatti?), solenoidi naksuu pakkasella, laturin hihna luistaa, jakohihnan vaihto edessä 500km sisään, tyhjäkänyti kateissa ilman ryyppyä, taustapeili takapenkillä, apukuskin puoleinen sivupeili totaalisen risa, kuskinpuoleisen sivupeilin säätövivusto risa, paksin kaasujouset vaihtoa vailla ym pientä

6.1 oli plussaa ja Ivani toimi "hyvin", heti seuraavana aamuna oli pakkasta ja naks naks vaan sullekin. Kiintoavainta näytettiin solenoidille ja sammy käyntiin, aattelin antaa lämmetä sillävälin kun raappaan lasit, viimonen lasi menossa ja sehän keittää prkl


Mitään muuta ei ilmeisesti hajonnut kuin paisarin korkki. Nestettä lisäsin ja annoin pulputella ylämäessä ilmat pois. Ei kyllä vieläkään lämpeä, ei ollut nesteen puutetta, ajossa lämpömittari nousee korkeimmillaan 50 ja I merkkien puoleen väliin, eli ei edes normilämpöihin saakka. Nesteet ei ainakaan näytä olevan sekaisin.
Säädetty:
Kytkin, ei vieläkään hyvä mutta ajokelpoinen
Tyhjäkäynti, vieläkin vaeltaa muttei enää sammu ilman ryyppyä risteyksissä
Uusittu:
Paksin kaasujouset
Tulpat (vanhat 1x ngk, 1x denso, 2x bosch [molemmat erilaisia])
Tulpan johdot (vanhat 2x orkkis, 2x teipillä paikattuja)
Virranjakajan kansi
Pyörijä
Pyyhkijän sulat
Ajovalopolttimot
Ilmansuodatin
Hankittu mutta vaihtamatta:
Solenoidi
Startin hiilet
Laturin hihna
Bensansuodatin
Etupyörän laakeri
Jakohihna ja kytkin pitää vaihdattaa heti kun mahdollista, jakohihan vaihto vois vielä iteltäkin luonnistua kesällä hyvässä valossa ja hyvällä ajalla, mutta näin talviaikaan ei ulkona oikein napostele. Kytkimen vaihtoon ei rahkeet riittäisikään. Jos jollain kerholaisella on intoa vaihtaa nuo toverihintaan niin ilmoitelkoot itsestään.
Kuviakin tulee jahka ehtii kuvailla. Hyvä siitä vielä tulee, vaikkain hyvin mahdollista että tulee uus auto taas ennen sitä
