jatketaan aihetta....
Mahtaiskosko onnistua, jos tois wenäjältä Diisseli Nivan ja rekisteröis sen Suomeen. Maksais verot, tullit ja muut. Hakis semmosen 5ovisen Nivan tai sit ihan normaalin 3ovisen.
Lada-Jussi kirjoitti:jättäisin tollaset peltoraadot ihan omaan arvoonsa, tääl pitäis olla erikseen peltoauto osio, missä vois hehkutella mitä kaikkea voi peltoautoon laittaa, sit tänne viralliselle puolelle ihan katulaitteita
taitaa jussilaki olla nuita pelto-autoja enimmäkseen, ainakin kuulostaa että ne pellolla aika pitkälti viettää aikaansa
joo ohan noita tuolla pellolla, mut ei niihin dieseleitä tarvii eikä muutakaan. muutama auto on ihan kilpienkin välissä. Turha tääl olis kysellä peltoautojen dieseleistä, kyllähän pellolle saa rakentaa vaikka mitä, siitä vaa rälläkä käteen ja sovittamaan, tieliikenteeseen voiki sit puuhailla vähän enempi.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Lada-Jussi kirjoitti:Turha tääl olis kysellä peltoautojen dieseleistä, kyllähän pellolle saa rakentaa vaikka mitä, siitä vaa rälläkä käteen ja sovittamaan
Joo, joku kyläseppä on näköjään sitten pajottanut tällasen.