eli jostain päin konetta, pelkääjän paikan puolelta, kuuluu kiihdytettäessä säksätystä. siis larppa kuulostaa kuplavolkkarilta. pintakaasulla, tyhjäkäynnissä ja yli kahdeksaakymppiä ajettaessa ei kuulu mitään ylimääräistä.
ja kun ajaa yli 90ä, alkaa auto pykimään rumasti. johtuuko karstasta? mä kun ajan aina max kahdeksaakymppiä..
säksättää ja pykii
Re: säksättää ja pykii
Säksätys tulee vuotavasta pakoputkesta tai vuotavasta pakosarjan tiivisteestä, kai?minttu kirjoitti:eli jostain päin konetta, pelkääjän paikan puolelta, kuuluu kiihdytettäessä säksätystä. siis larppa kuulostaa kuplavolkkarilta. pintakaasulla, tyhjäkäynnissä ja yli kahdeksaakymppiä ajettaessa ei kuulu mitään ylimääräistä.
ja kun ajaa yli 90ä, alkaa auto pykimään rumasti. johtuuko karstasta? mä kun ajan aina max kahdeksaakymppiä..
,_,/ukka
Autoton on huoleton
- LamaAjanElvis
minä veikkaisin kiristämätöntä nokkaketjua. sehän se säksättää löysänä ja sotkee samalla sytyn ja nokan ajotukset rimpuillessaan ja laittaa auton tökkimään. venatkin ois hyvä joskus säätää.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
onko tää asteekki mallin daadaa?
sielä pakosarjassa on semmonen ohut metalli putki joka nousee ylöspäin ja päässä kumitulppa, mulla se tulppa taannoin pakeni maastoon ja jo vain säkätti ,myös asteek jumala siitä riemastui ja biili hieman nyki...
sielä pakosarjassa on semmonen ohut metalli putki joka nousee ylöspäin ja päässä kumitulppa, mulla se tulppa taannoin pakeni maastoon ja jo vain säkätti ,myös asteek jumala siitä riemastui ja biili hieman nyki...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.