säksättää ja pykii

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
minttu

säksättää ja pykii

Viesti Kirjoittaja minttu »

eli jostain päin konetta, pelkääjän paikan puolelta, kuuluu kiihdytettäessä säksätystä. siis larppa kuulostaa kuplavolkkarilta. pintakaasulla, tyhjäkäynnissä ja yli kahdeksaakymppiä ajettaessa ei kuulu mitään ylimääräistä.

ja kun ajaa yli 90ä, alkaa auto pykimään rumasti. johtuuko karstasta? mä kun ajan aina max kahdeksaakymppiä..
,_,/ukka

Re: säksättää ja pykii

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

minttu kirjoitti:eli jostain päin konetta, pelkääjän paikan puolelta, kuuluu kiihdytettäessä säksätystä. siis larppa kuulostaa kuplavolkkarilta. pintakaasulla, tyhjäkäynnissä ja yli kahdeksaakymppiä ajettaessa ei kuulu mitään ylimääräistä.

ja kun ajaa yli 90ä, alkaa auto pykimään rumasti. johtuuko karstasta? mä kun ajan aina max kahdeksaakymppiä..
Säksätys tulee vuotavasta pakoputkesta tai vuotavasta pakosarjan tiivisteestä, kai?

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Vai naputtaako venttiilit tai onko ketju jätetty kiristämättä?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Hasa

Viesti Kirjoittaja Hasa »

Käykö kaikilla? Minusta kuplat kuulostaa AINA siltä kuin ne ei kävis, sillä ajattelin..
LamaAjanElvis

Viesti Kirjoittaja LamaAjanElvis »

minä veikkaisin kiristämätöntä nokkaketjua. sehän se säksättää löysänä ja sotkee samalla sytyn ja nokan ajotukset rimpuillessaan ja laittaa auton tökkimään. venatkin ois hyvä joskus säätää.
"I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now. Watching an empty stage." -Bill Hicks
liero

Viesti Kirjoittaja liero »

onko tää asteekki mallin daadaa?
sielä pakosarjassa on semmonen ohut metalli putki joka nousee ylöspäin ja päässä kumitulppa, mulla se tulppa taannoin pakeni maastoon ja jo vain säkätti ,myös asteek jumala siitä riemastui ja biili hieman nyki...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
minttu

Viesti Kirjoittaja minttu »

ei ole asteekki...
korjaaja käski testata venttiilinsuoja-ainetta, se himmasikin säksätystä hetkeksi, mutta nyt se sirkuttaa.
Vastaa Viestiin