^ Vähän on se homma vielä vaiheessa, mutta alavääntö on hyvä, ei hyydy lähdössä ja suuttimen osalta homma onnistui muutenkin hyvin. Ainoa murhe on ollut huonokuntoinen tiiviste, joka on pitänyt tiivisteliimalla varmistaa ja siitäkös ei osa suuttimista tykkää, mutta nyt se uusi tiivistekin on vihdoin saatu ja perjantaina pitäisi laittaa paikoilleen.
EDIT: Niin ja kulutuksessa ei ainakaan suurta muutosta ole ollut, tarkemmin ei ole mitattu.
2105:n kaasari (vm 90)
- Lada-Jussi
- Viestit: 10246
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
Re: 2105:n kaasari (vm 90)
mitkä suuttimet on näissä korvaavissa webereissä mitä olette käyttäneet, onko se weberien paremmuus kiinni juurikin noista suuttimista?

Re: 2105:n kaasari (vm 90)
Eipä siellä ylimääräisiä liimoja ollut pyörimässä. Uusi tiiviste ja huolellinen putsaus, eikä toimi.audiq kirjoitti: Ainoa murhe on ollut huonokuntoinen tiiviste, joka on pitänyt tiivisteliimalla varmistaa ja siitäkös ei osa suuttimista tykkää, mutta nyt se uusi tiivistekin on vihdoin saatu ja perjantaina pitäisi laittaa paikoilleen.
Selkeästi loppui ilma joutokäynnillä ja purkasin sitten viimein sen joutokäynnin säätöruuvi-pulikan ja pulikassa olleessa karassa oli pieni "tyhjä" välys.
Tuo kun säätää ilmaa joutokäynnillä ja asennosta riippuen, enemmän ja vähemmän (siis nyt viallisena). Otin varaosakaasarista tuon pulikan ja sitten alkoi pelittämään.
Ei tullut ihan ekana mieleen, että joutokäynnin "säätöruuvi" voi tuollaista aiheuttaa,
Koeajolla kokeilin, niin nyt vetää nelosella jo 30:stä ihan suhteellisen hyvin. Jokarin mainitsemaa nytkytystä mietin, niin ei tuo taida olla koskaan 98:lla nytkytellyt.
95:sta joskus kokeiltu, niin sillä se kyllä nykyttelee ja muutenkin menee kuin purkassa.
Tuon suutinjumpan jälkeen voisi sanoa, että aika kriittinen Weberisti saa olla nyt Ladan moottorin/kaasuttimen toimintaa arvioimassa, että jotain valittamista löytää.
