Lukkoperää
Lukkoperää
Olis meininki tehdä Ladaan lukkoperä hitsaamalla, joten kysyisin että miten se käytännössä tapahtuu?
Miten sellainen kestää normaalikäyttöä ja kuminpolttoa?
Se tulis nappikseen johon laitetaan ykskutonen kone jota on kevyesti piristetty
Miten sellainen kestää normaalikäyttöä ja kuminpolttoa?
Se tulis nappikseen johon laitetaan ykskutonen kone jota on kevyesti piristetty
- Teemu Kankaanpää
- Viestit: 493
- Liittynyt: 12.8.2007 13:36
- Paikkakunta: Imatra
Re: Lukkoperää
Kevyestirokrok kirjoitti: Se tulis nappikseen johon laitetaan ykskutonen kone jota on kevyesti piristetty
itekki ajattelin lukkoperää omaan 2105:seen mutta en tiedä jaksaako käydä hitsailemmaa.. tullee vaik koko pohja niskaa..
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
Re: Lukkoperää
eihän niitä voimia kestä mikään perärokrok kirjoitti:Miten sellainen kestää normaalikäyttöä ja kuminpolttoa?
paitsi kun vaihdat 155-leveet renkaat 135. leveisiin ja ajat vaan talvella
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Re: Lukkoperää
miten helposti sopii hiacen perä ladaan? sehän kestää vakiona runsaan 300hp tehot?
Re: Lukkoperää
ei wallius lukolla saa matopyörää rikki millään eikä vetareita poikki jos ajaa vain talvella. mulla olis samat suunnitelmat laittaa wallius lukko omaan rässiin talveksi
laaborghin on paras
Re: Lukkoperää
Ööö. Olisikohan tuo sama kuin kemppilukko, toteutettuna vain wallius-merkkisellä hitsauskoneella. Seuraavaksi joku voisi tehdä Telwin-lukon ja ihmetellä kun puskee ja hei kulje hetkeäkään ilman ohjastamista. On se muuta toista kuin kempinlukko.onte kirjoitti:wallius lukko??
Re: Lukkoperää
hiluxin perä. joka on muuten sama mutta kapeempi. pari senttiä leveempi ladan akselia. sopii suht helposti. jousikupit ja tukivarren kiinnikkeet joutuu tekee.onte kirjoitti:miten helposti sopii hiacen perä ladaan? sehän kestää vakiona runsaan 300hp tehot?
kyllä sanoisin että lähemmäs tuplaten tuon verran kestää. sehän on sama kuin moparin perä.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Re: Lukkoperää
Normaalikäyttö=liikenteessä ajaminen?rokrok kirjoitti:Miten sellainen kestää normaalikäyttöä ja kuminpolttoa?
Ei pysty käsittään jos joku haluaa tehdä autostaan mutkissa kolmipyöräisen.
1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04
Re: Lukkoperää
Kun olisikin pelkästään kolmipyöräinen mutta kun on nelipyöräinen joanka mikään pyörä ei ohjaa vaan mennä jupertaa suoraan.
Ratti ja varsinkin rallisellainen on tämän jälkeen täysin turha kapistus, käännökset tehdään kaasupolkimen avulla, eli varsin hieno peli ajettavaksi ja takuulla kestää hereillä puikoissa ollessa.
Ratti ja varsinkin rallisellainen on tämän jälkeen täysin turha kapistus, käännökset tehdään kaasupolkimen avulla, eli varsin hieno peli ajettavaksi ja takuulla kestää hereillä puikoissa ollessa.
Re: Lukkoperää
Kuinka pahasti se muuten puskee eteenpäin? Kokemusta ei ikävä kyllä ole kempistä tullut, mutta olettaisi että ladan tapauksessa kevyt perä antaisi melko helpolla periksi(ja sit mentäskin kylki edellä).
Lukkohan on pirun kiva, mutta vain kun voi ajaa mutkaan ilman sitä ja pois sen kanssa.
Lukkohan on pirun kiva, mutta vain kun voi ajaa mutkaan ilman sitä ja pois sen kanssa.
1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04
Re: Lukkoperää
Tuollainen hitsattu lukko on varsin arvaamaton ajettava eli kuskin pitää olla kyllä terävänä varsinkin talvikelissä. Se puskee risteyksissä, suoralla jos vähääkään on tiekarhunjälkeä tms heittelee perää puolelta toiselle ja ohitukset liukkaalla ovat todella kieli keskellä suuta tehtäviä.
Jäärata-autoon soveltuu mutta ei tieliikenteeseen.
No onhan siinä hyviäkin puolia. Takajarrut on varmasti tasaiset ja liikkeelle pääsee huonommillakin renkailla.
Jäärata-autoon soveltuu mutta ei tieliikenteeseen.
No onhan siinä hyviäkin puolia. Takajarrut on varmasti tasaiset ja liikkeelle pääsee huonommillakin renkailla.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Lukkoperää
ei se puskeminen ainakaan jäällä ole ongelma vaan se ettei se tule suorassa metriäkään
ei sitä liikenne peliin kannata laittaa
siitä hiacen lperästä:
ainakin tojotiin ovat paljon tehneet niitä ja semmonen kutina että ainakin joistakin vanhemmista olisi käynyt jonkun normi pulttijaolla olevan tojon vetarit siihen ja sais modattua johonkin carinan tai vastaavan banjoon
en tosin ole varma
ei sitä liikenne peliin kannata laittaa
siitä hiacen lperästä:
ainakin tojotiin ovat paljon tehneet niitä ja semmonen kutina että ainakin joistakin vanhemmista olisi käynyt jonkun normi pulttijaolla olevan tojon vetarit siihen ja sais modattua johonkin carinan tai vastaavan banjoon
en tosin ole varma
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Lukkoperää
ajattelin meinaan kun yksi puolituttu ladailija puhu et se oli laittanu omaan turbo ladaansa hiacen perän kun ladan perät ei kestäny 10km enempää
Re: Lukkoperää
kyllähän lada perä voimaa kestää. repimällä sen saa hetkessä rikki.
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo