Eukko on aikalailla noissa mitoissa myös ja kun oltiin tossa vuostuhannen alussa koeajamassa uutta korollaa niin meinas tyssätä koko auton hankkiminen siihen, kun koeajoyksilössä (farmari) oli semmonen isompi kotelo tms. ulkonema kytkinpolkimen linjassa ja se otti sitten polveen kiinni. Että alko ottaa pannuun kun aattelin, että hyvät kaupat kaatuu tämmöseen. No; aattelin nyt sitten kuitenkin vielä varmistaa, että hatchbackissa (jota siis oltiin ostamassa) olis samanlainen - ei ollu ja ei muutaku kassan kautta pihalle.Nonnis kirjoitti:Mun strategiset mitat on 163 cm/56 kg enkä silti meinaa sopia Samaraan. Jussin sedan-samaralla ajoin Seinäjoeltä Hämeenkyröön ja siinä kun tuntui kytkin olevan tiensä päässä, reisi töksähti rattiin ennen kuin kytkin otti kiinni. Lisäksi jaloilla oli hieman huonosti tilaa. Jos olisin vetänyt penkkiä vielä taemmaksi, en olisi ylettynyt vaihdekeppiin. Mutta eniten häiritsi tuo, että ratti on sylissä. Mitkään toppahousut jalassa ei sinne väliin enää mahtuisi![]()
Mutta ei mulla muuten ole pahaa sanottavaa Samarasta.
En halua sotkea tätä topicia Toyota-keskustelulla mutta näköjään minäkin oon tarpeeks idiootti, että osan kirjoittaa sitä tänne väliin!