ja loppuun vielä varoituksen sana salaisella foorumilla notkuville,isolla rahalla rakenteleville "tosi-äijille" jotka nyt lukevat tätä ja innolla alkavat suunnittelemaan pelto-tuningin rakentamista.Unohtakaa suosiolla ja keskittykää vain miettimään niitä näyttely-autoja ja kuinka vielä entisestään voisi hakata rahaa autoonsa.kaikki työvaiheet peltotuunaaja tekee itse maalausta myöten joten niihin kuluu peltotuunaajan vähät rahat.peltotuunaaja voi joutua sovittelemaan pulkkaa nokkapellille reilun sata kertaa ennenkuin lopullinen sijoituskohta löytyy, tämä kertonee että helppoa se ei todellakaan ole, siitäkään huolimatta vaikka sitä tekeekin sen mitä pystyy. Lisäksi kun pakoputken vaihtaa suoraan putkeen niin takaan että pakosarja on ainoa osa mikä jää omalle paikalleen. Kaikki muu pitää muuttaa, ja myös luotettavasti osoittaa muutosten lujuus alkuperäiseen verrattuna.pelto-tuunaaja joutuu hikoilemaan ja jännittämään katsastukseen mennessä että menneekö putki katsastuksesta läpi.joten ihan mistään pikku jutusta mennään ja heitetään putki alle ja viedään auto katsastukseen ei siis todellakan ole kysymys. Asia vaati vuoden suunnittelun ja mietimisen ennenkuin edes putki josta peltotuunaja alkoi tekemään löysi tiensä hallin pihaan. Itse muutos ja rakentaminen vei 1.5 vuotta. Tuo kertonee jotain mistä todellakin on ollut kysymys.
10 vuotta autojen kanssa pelanneena voin hyvillä mielin todeta että ehdottomasti kovin, vaativin ja pitkäaikaisin projekti ikinä mihin olen näppini iskenyt. Ja välillä joutui ihan todella lyömään kaiken osaamisen peliin mutta se onneksi riitti ja lopputulos on nyt kaikkien kuultavana. Tämä siis toisena varoituksena, ihan pelkällä ammattikoulun autopuolen ekanluokan tai yläasteen 9 luokan innolla kannattaa hommaa lähteä yrittämään. Tuunautuu taas yksi orkkishelmi, johon joku seuraava pelto-tuunaaja voi rakennella vaikka takaspoilerin, tietenkin kakkosnelosesta..