-Emme säädä Ladan aurauskulmia, koska meillä ei ole tarpeeksi suurta lekaa, jotta saisimme kulmat kohdilleen.
Mitä tuohon muuta voi kun nauraa, suoralle ja rehelliselle vastaukselle

Mä luulen, et toi on syy...Lada-Jussi kirjoitti:Euromasterilla menee hyvin, kun heillä on varaa valita asiakkaansa. Tai sitten eivät kehdanneet suoraa myöntää etteivät vaan osaa.
No johan on ihme paikka. Itse olen säädättänyt parista autosta kulmat, Kuusaantien SEOlla ja AD-ketjun korjaamossa Kouvolassa. Hinta oli 35e ensinmainitussa ja 30e toisessa. Tässä jälkimmäisessä tapauksessa ( etuveto corolla) raidetangot olivat aivan jumissa ja AD:n pojat saivat jonkunaikaa hehkuttaa kaasulla että irtosivat. Tämä kuitenkin sisältyi siihen 30e:n, kiinteä veloitus siis.Hande kirjoitti:kävin minä toisessakin paikassa. He sanoivat "säätö on 45e, mut mikä auto sulla on?" Merkin kuultuaan,,, "ai lada. Siel on aina ne jutut jumis, et sen hinta on sit 100e ku niitä pitää kuumentaa jne jne jne...."
AD:n hinta 60-80e, Delta-auto 87e, Autoasi (tms) 53e.... Tässä siis tämän hetken hinta haarukkaa. Tätä se teettää, ku asuu pääkaupunkiseudun lähellä.Kimmo86 kirjoitti: No johan on ihme paikka. Itse olen säädättänyt parista autosta kulmat, Kuusaantien SEOlla ja AD-ketjun korjaamossa Kouvolassa. Hinta oli 35e ensinmainitussa ja 30e toisessa. Tässä jälkimmäisessä tapauksessa ( etuveto corolla) raidetangot olivat aivan jumissa ja AD:n pojat saivat jonkunaikaa hehkuttaa kaasulla että irtosivat. Tämä kuitenkin sisältyi siihen 30e:n, kiinteä veloitus siis.