Aurauskulmien säätö Euromasterilla

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Hande

Aurauskulmien säätö Euromasterilla

Viesti Kirjoittaja Hande »

Tulipa eteen aurauskulmien säätö. Hintoja kysellessämme saimme Euromasterilta vastauksen
-Emme säädä Ladan aurauskulmia, koska meillä ei ole tarpeeksi suurta lekaa, jotta saisimme kulmat kohdilleen.
Mitä tuohon muuta voi kun nauraa, suoralle ja rehelliselle vastaukselle :shock:
Jokari

Re: Aurauskulmien säätö Euromasterilla

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Mitä helvettiä :lol: :lol: Ladan aurauskulmat säätää koulutettu apinakin hetkessä, mikäli säätöholkit ei ole pahasti jumissa (näitä voi itse herkistellä ennen säätöä). Muut pyöränkulmat vaatii sitten pikkasen enemmän kärsivällisyyttä ja taitoa.

Mut taas yksi syy olla sylkäisemättä Euromasteria päinkään. Täkäläisen puljun johtajakin on sellanen kumipää ettei paremmasta väliä.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Euromasterilla menee hyvin, kun heillä on varaa valita asiakkaansa. Tai sitten eivät kehdanneet suoraa myöntää etteivät vaan osaa.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
tepuster

Viesti Kirjoittaja tepuster »

Kyseisessä firmassa ei selvästi ole tietotaitoa ladan säätöön. Liekö putkipihtejäkään joilla saattaisi kitkutella säädöt liikkeelle. Sen vuoksi on vain hyvä etteivät yrittäneet räpeltää ja rahastaa epäonnistuvasta työstä. Kaikki ladaistit yhtykää ja karttakaa Euromasteria.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Oisit voinu sanoo sille että: "Evo" :lol: :lol: :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Samara87/88

Viesti Kirjoittaja Samara87/88 »

paikallisella nyrkkipajalla olisi säätö tehnyt 20e, mutku oli niin hyvin kohillaan ei tarvinnu ees säätää. Kävin kuitenki tarkistuttamassa koska leveämmät nakit alle pistin, vaikkei mtn varsinaista syytä ollutkaan (paitsi vetely)

todella mielenkiintoinen vastaus... hyvin menee firmalla sitten :shock:
Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Hande

Lada-Jussi kirjoitti:Euromasterilla menee hyvin, kun heillä on varaa valita asiakkaansa. Tai sitten eivät kehdanneet suoraa myöntää etteivät vaan osaa.
Mä luulen, et toi on syy... :lol:
kävin minä toisessakin paikassa. He sanoivat "säätö on 45e, mut mikä auto sulla on?" Merkin kuultuaan,,, "ai lada. Siel on aina ne jutut jumis, et sen hinta on sit 100e ku niitä pitää kuumentaa jne jne jne...."

Jostain kumman syystä en vienyt autoa sitten sinnekään... :?

Mutta kyllä se paikka vielä löytyy, mihin olen Ladani kanssa tervetullut! 8)
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Hande kirjoitti:kävin minä toisessakin paikassa. He sanoivat "säätö on 45e, mut mikä auto sulla on?" Merkin kuultuaan,,, "ai lada. Siel on aina ne jutut jumis, et sen hinta on sit 100e ku niitä pitää kuumentaa jne jne jne...."
No johan on ihme paikka. Itse olen säädättänyt parista autosta kulmat, Kuusaantien SEOlla ja AD-ketjun korjaamossa Kouvolassa. Hinta oli 35e ensinmainitussa ja 30e toisessa. Tässä jälkimmäisessä tapauksessa ( etuveto corolla) raidetangot olivat aivan jumissa ja AD:n pojat saivat jonkunaikaa hehkuttaa kaasulla että irtosivat. Tämä kuitenkin sisältyi siihen 30e:n, kiinteä veloitus siis.
Hande

Kimmo86 kirjoitti: No johan on ihme paikka. Itse olen säädättänyt parista autosta kulmat, Kuusaantien SEOlla ja AD-ketjun korjaamossa Kouvolassa. Hinta oli 35e ensinmainitussa ja 30e toisessa. Tässä jälkimmäisessä tapauksessa ( etuveto corolla) raidetangot olivat aivan jumissa ja AD:n pojat saivat jonkunaikaa hehkuttaa kaasulla että irtosivat. Tämä kuitenkin sisältyi siihen 30e:n, kiinteä veloitus siis.
AD:n hinta 60-80e, Delta-auto 87e, Autoasi (tms) 53e.... Tässä siis tämän hetken hinta haarukkaa. Tätä se teettää, ku asuu pääkaupunkiseudun lähellä.
AI
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AI »

Sun pitää tehdä matka pohjoiseen. Pari vuotta sitten -71:stä säädettiin auraukset 25 eurolla Orimattilassa, ja tuosta puljusta sai ihan kuitinkin.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Jari_M

Viesti Kirjoittaja Jari_M »

Toissatalvena Euromasterilla Unon pyöränkulmien tarkastus ja säätö oli kiinteään hintaan 60e ja kuntoon se silloin tuli. Tietysti taka-akselin osalta turha tarkastus kun sieltä ei voi kulmia säätää eikä edestäkään muuta kuin aurauksen, mutta tulipahan kaikki mitattua ja sain mittaustuloksista paperin mukaan.
Samara87/88

Viesti Kirjoittaja Samara87/88 »

heh, maksaa teilläpäin ainaki tarpeeks... ihme ladavihaaja porukkaa...

mut tulipahan huomattua että aika kilpailukykyinen hintataso täälläpäin :D
Chevrolet Cavalier Z24 3.1 V6 Convertible 93"
Chevrolet Starcraft 6.5TD 98"
Honda CRV 01"
Supo 62" Mopo
Hande

Kaikkien kommervenkkien jälkeen, joudun autoni viemään Delta autoon. Matti kukkaroon siis saapuu, mutta elämä on. Ja siellä palvelu oli ystävällistä. Ajankin sain jopa ensiviikolle. Silti hinta kyllä kauhistuttaa. Voi juma.
Harkitsin kyllä pitkään ja hartaasti että lähtisin ajamaan jonneki muulle paikkakunnalle, mut totesin, et siihen menee niin paljon aikaa ja rahaa, et se on turhaa. Jos olis ollut jotain menoa jonnekin, niin sitten.....
Auton omistaminen on kallista. 8)

Mutta mikä kaikkein mukavinta, Euromasterilta otettiin tänään yhteyttä, ja sanottiin, että heidän laitteissaan ei ole tuon vuosimallin Ladaan viitearvoja. Eli, siksi eivät voi säätää. :shock: :lol: :lol:
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Euromasterilla säädätin omani, 40 euroa maksoi eikä mitään ongelmia. 8)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Jusu

Viesti Kirjoittaja Jusu »

Itse säädin omani, ei maksanut senttiäkään eikä mitään ongelmia. :idea:

Ovatkohan ne nyt vahingossa käsittäneet niin että haluat kaikki kulmat säädättää, se kun lie Ladassa vähän isompi savotta, kun pitää alatukivartta irrottaa?
Vastaa Viestiin