
Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit
joo kyttäys on päällä. Ladan oman vois ostaa paril kolmel sadal. mutta hiacen akseli on nyt varmaankin tulossa..'aatee' kirjoitti:tohon lukkoperä viel !
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
nyt pitäs heittää pakokaasu ahdin kiinni ja sitten konttorille 

Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
se on toyotan ahdin. eihän se ole nykyään kun dynolappu ja ja sitten konttorille. ei mitään kopioitaköhmä kirjoitti:Saako tuota Ladaa kilpiin ihan virallisesti tuolla Eatonilla vai pitääkö katsastus tehdä pakokaasu ahtimella?
Seuraavaksi sitten vain jotain TSI-kopiota värkkäämään vai?


Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Juu, tuo on jo mielestäni kunnioitettava projekti, kun vielä toteutuskin onnistuisi. Tarpeeksi erikoinen ja haasteellinen paketti, johon kuluu aikaa varmasti myös suunnitteluun. Eikös tuo remmiahdin tulisi saada pois käytöstä kovemmilla kierroksilla? Muutenhan ahtopaineet kasvavat taivaisiin! Ei taida olla mitään elektroonisia säätöjä tuossa?
Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.köhmä kirjoitti:Juu, tuo on jo mielestäni kunnioitettava projekti, kun vielä toteutuskin onnistuisi. Tarpeeksi erikoinen ja haasteellinen paketti, johon kuluu aikaa varmasti myös suunnitteluun. Eikös tuo remmiahdin tulisi saada pois käytöstä kovemmilla kierroksilla? Muutenhan ahtopaineet kasvavat taivaisiin! Ei taida olla mitään elektroonisia säätöjä tuossa?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
No niin. Itse kun en ole rakenteesta enkä toimintaperiaatteestakaan oikein hyvin perillä niin joutuu vähän kyselemään. Eli se remmari toimii vähän niinkun ilmastointilaite kytkennältään. Sittenhän siitä pitäs tulla ihan toimiva paketti. Joo ja tekijät sekä suunnittelijat on sitten erikseen
Mistä Toyotasta tuo ahdin muuten on?

Voephan se olla niinnii tae suattaahan se olla olematakkii...
luulisin sen olevan mr2:sesta mutta voi olla myös jostain lexuksesta..köhmä kirjoitti:No niin. Itse kun en ole rakenteesta enkä toimintaperiaatteestakaan oikein hyvin perillä niin joutuu vähän kyselemään. Eli se remmari toimii vähän niinkun ilmastointilaite kytkennältään. Sittenhän siitä pitäs tulla ihan toimiva paketti. Joo ja tekijät sekä suunnittelijat on sitten erikseenMistä Toyotasta tuo ahdin muuten on?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Alkuperäisessä kokoonpanossa sen magneettikytkimen tehtävä taitaa olla kytkeä ahdin pois pelistä tyhjäkäynnillä. Mahtaako se kytkin kestää päälle/pois räpsimistä korkeilla kierroksilla? Mielestäni se kyllä muutenkin turhaa hommaa kytkeä sitä pois pelistä välillä. Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.iigorr kirjoitti:
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.
Se on saanu ohjauksen ruisku boxilta.. jotenki kaasupolkimeen myös kun lyö lutun pohjaan niin ahdin hyppää väkisin mukaan vielä max 4000 kierroksella.. en ole kauheasti perehtynyt toyotassa se toimintaan.micco kirjoitti:Alkuperäisessä kokoonpanossa sen magneettikytkimen tehtävä taitaa olla kytkeä ahdin pois pelistä tyhjäkäynnillä. Mahtaako se kytkin kestää päälle/pois räpsimistä korkeilla kierroksilla? Mielestäni se kyllä muutenkin turhaa hommaa kytkeä sitä pois pelistä välillä. Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.iigorr kirjoitti:
ei pidä suunnitella niin ei tule suunnittelu virheitä! juu se on magneetti kytkimellä eli saa pois käytöstä.
tuota en tajunnut että missä säästää muutaman hepan kun ei pyöri vapaana?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
- pappa- igor
- Viestit: 1099
- Liittynyt: 12.4.2005 18:51
- Paikkakunta: Tampere
kyllähän se siellä jarruttaa jos se ei ahdaiigorr kirjoitti:tuota en tajunnut että missä säästää muutaman hepan kun ei pyöri vapaana?micco kirjoitti: Ehkä sillä muutaman heposen säästää kun ahdin ei pyöri "vapaana" mutta käytännön merkitystä ei taida olla.


Lada 1200L ***** TURBO IC -89