Turbo koneen rakennus ohjeet/vinkit

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

noose01 kirjoitti:700e moottorista ei kyllä ole mikään kallis kun kyseessä on kuitenkin noinkin tuore kone.
700€? No eipä tuo minusta nyt niin hirveä summa ole noin uudesta koneesta. Ei noita nyt ihan takavedon koneiden hinnalla juu taida saada. :lol:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

Jokari kirjoitti:Meinaat että pitäs takavedon koneiden hinnalla saada satakympin 16v tekniikka? Tosin tuolla ei mitään irtokoneita näyttänyt olevan, vaan kokonaisia kolariautoja joten siksi lisää hintaa...
en mä sitä meinannu et niitä ilmaseks pitäs saada vaan että jos koko auton 700 eurolla saa niin kyllä kone pitäs halvemmalla saada..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

en tiedä miten noin uuden auton kanssa on käytäntö
mutta ainakin vanhojen lahovikaisten autojen kanssa kyllä itse pyytäisin valmiiksi irroitetusta koneesta enemmän kuin koko romusta
onhan siinä oma vaivansa
taas toisaalta jos kyseessä on iso kolari auto firma niin en sitten tiedä...
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
IlkkaHe
Viestit: 739
Liittynyt: 1.7.2004 22:44
Paikkakunta: Oulu/Muhos

Viesti Kirjoittaja IlkkaHe »

Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin :roll:

Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema :twisted:
Larssoni

Viesti Kirjoittaja Larssoni »

IlkkaHe kirjoitti:Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin :roll:

Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema :twisted:
Hukkaportit on just samoja "hks stylejä" mitä jotkut virikauppiaat myy 200e..
Avatar
Mäntä
Viestit: 292
Liittynyt: 6.1.2006 11:43
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja Mäntä »

Jee kohata Biltemasta saa varmaan paineistettuja volkin ja saapin kaasareitakin :lol: :lol:
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

onko 1200-1600 koneiden imusarjoissa eroja?
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

-jusu- kirjoitti:onko 1200-1600 koneiden imusarjoissa eroja?
Nope... :roll:
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Avatar
pappa- igor
Viestit: 1099
Liittynyt: 12.4.2005 18:51
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pappa- igor »

-jusu- kirjoitti:onko 1200-1600 koneiden imusarjoissa eroja?
Nope... :roll: paitsi asteekissa on vähän erilainen.....
Lada 1200L ***** TURBO IC -89
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

IlkkaHe kirjoitti:Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin :roll:

Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema :twisted:
ne on kylläkin 150-170-185heppasiin saabeihin.
ja mallit 9-3 ja 9-5. aika pitkään laiskinkin saabi on puhaltanut 150hp.
21013 2300tic
strapi

Viesti Kirjoittaja strapi »

No niin eli lyötiin tossa 1500:n kylkeen puhallin. Muuten kyllä pelittää hienosti mutta pakolämmöt tuppaa nousemaan vähän korkeelle. Samat osat ollu samanlaisessa autossa kiinni ja siinä ongelmaa ei ollut. Mikähän mahtais olla vikana?
mower

Viesti Kirjoittaja mower »

olis pikku ongelmaaa. eli vaihdettiin omasta ladasta turbo kamat kaverin ladaan. muuten toimii kyllä hienosti pientä nykimistä lukuunottamatta, mutta pakolämmöt on ihan hitsin korkeella.! eli pakosarja hehkuu lyhyen ajon jälkeenki jo punasena... :roll: omassa ladassa paketti toimi ihan normaalisti. mitään muuta eroo siihen asetelmaan ei oo kun se että välijäähy puuttuu. sytkää on käännelty vaikka mihin suuntaaan ja vaikka mitä. muttta aina vaan kuumenee. vedenlämmöt pysyy ihan normaalina eikä muutakaan ongelmaa oo. olisko ideoita että mikä vikana? E: kaveri ehtikin ensin jo :twisted:
Viimeksi muokannut mower, 21.3.2007 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Mites pakoputki, vai onko sellasta? Aattelin vaan että jos tukossa olis...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mower

Viesti Kirjoittaja mower »

Jokari kirjoitti:Mites pakoputki, vai onko sellasta? Aattelin vaan että jos tukossa olis...
on sitä jonkin matkaa :D mutta nii. se ei kyllä oo tukossa.
strapi

Viesti Kirjoittaja strapi »

ei se metrin pätkä kyllä tukossa oo :D
Vastaa Viestiin