Jokari kirjoitti:Meinaat että pitäs takavedon koneiden hinnalla saada satakympin 16v tekniikka? Tosin tuolla ei mitään irtokoneita näyttänyt olevan, vaan kokonaisia kolariautoja joten siksi lisää hintaa...
en mä sitä meinannu et niitä ilmaseks pitäs saada vaan että jos koko auton 700 eurolla saa niin kyllä kone pitäs halvemmalla saada..
en tiedä miten noin uuden auton kanssa on käytäntö
mutta ainakin vanhojen lahovikaisten autojen kanssa kyllä itse pyytäisin valmiiksi irroitetusta koneesta enemmän kuin koko romusta
onhan siinä oma vaivansa
taas toisaalta jos kyseessä on iso kolari auto firma niin en sitten tiedä...
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin
IlkkaHe kirjoitti:Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin
Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema
Hukkaportit on just samoja "hks stylejä" mitä jotkut virikauppiaat myy 200e..
IlkkaHe kirjoitti:Biltemasta saa tehdas uusia Turboja. Saabin 9-4 ja 9-5 ainakin (jottain 120-170hp ne oli) ja sitten oli KO3 kait ja näillä kahella hintaa about 400e ja sitten oli Turbo "tuunaukseen" 700e ja sitten oli hukkaportteja, aika näppärän näkösiä ainakin
Ilmotuksena vaan. Mutta se on hei Biltema
ne on kylläkin 150-170-185heppasiin saabeihin.
ja mallit 9-3 ja 9-5. aika pitkään laiskinkin saabi on puhaltanut 150hp.
No niin eli lyötiin tossa 1500:n kylkeen puhallin. Muuten kyllä pelittää hienosti mutta pakolämmöt tuppaa nousemaan vähän korkeelle. Samat osat ollu samanlaisessa autossa kiinni ja siinä ongelmaa ei ollut. Mikähän mahtais olla vikana?
olis pikku ongelmaaa. eli vaihdettiin omasta ladasta turbo kamat kaverin ladaan. muuten toimii kyllä hienosti pientä nykimistä lukuunottamatta, mutta pakolämmöt on ihan hitsin korkeella.! eli pakosarja hehkuu lyhyen ajon jälkeenki jo punasena... omassa ladassa paketti toimi ihan normaalisti. mitään muuta eroo siihen asetelmaan ei oo kun se että välijäähy puuttuu. sytkää on käännelty vaikka mihin suuntaaan ja vaikka mitä. muttta aina vaan kuumenee. vedenlämmöt pysyy ihan normaalina eikä muutakaan ongelmaa oo. olisko ideoita että mikä vikana? E: kaveri ehtikin ensin jo
Viimeksi muokannut mower, 21.3.2007 21:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.