myin ladan pois ja ostin Škodan

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Myin pois noin kk sitten tuon Skoda combi 1.9D -97 Romuja on, mittarissa 208tkm ja v.laatikko hajoaa. V.laatikos ei ole roppua mistä vois lisätä öljyä, poisto roppu kyl löytyy.
evo2

Viesti Kirjoittaja evo2 »

mäkin olen käsittänyt et ei ole lisäys roppua. mittarin reikää voi käyttää täyttämiseen. mistä vaan tietää koska on tarpeeksi?
TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA

Skoda Forman
Skoda 110 L
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Ensin kaikki vanhat öljyt pois ja alakautta pumpulla sopiva määrä tilalle.Äkkiä proppu paikoilleen 8) .
Vanja-eno
Viesti:

Re: päivitys

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Vanja-eno kirjoitti:
evo2 kirjoitti:Viime viikonloppuna kun ajelin Lahdesta Mäntsälään, niin alkoi etupäästä kuulumaan vinkunaa ja vinkuna loppui kun koski jarrupolkimeen. Epäilin että jarrut laahaa. Perillä kokeilin onko vanne kuuma (ei ollut). Seuraavaksi kokeilin keikuttaa pyörää (apua), sehän heilui. Napamutteri sormi kireydessä.
Jestas, mulla oireilee samalla lailla tuo seepra, joten täytyykin heti päivällä käydä tsekkaamassa olisko mulla sama homma
Ei ollu onneks mulla tuo onkelma.Ei ollu väljää eikä mutteri löysällä
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Pieni korjaus, että toi mun ex Felicias 1.9 D niin siinähän on VW motori ja laatikko. Tosiaan jos tarvii lisätä öljyä laatikkoon, esim pienen vuodon takia harvoin, niin pitää yrittää jollakin tippakannulla sitä lisätä mittarivaijeri reijästä. :x Kas kun ei motori öljyä lisätä mittatikun reijästä! Näissä Volkkarien laatikoissa alkaa huutaamaan 5 vaihde ja kun huuto on alkanut, niin laatikko hajoaa nopeesti. Näin kylämme korjaamolla VW polon rikkinäisen laatikon purettuna, niin 5 vaihde oli hajottuaan kalvanut seinämät ja kaikki paskaksi. Asentaja sanoi, että ei mitään tehtävissä, vaan toinen laatikko. Tämän VW polon laatikkoja ei sitten Suomesta löytynyt, vaan tohon poloon se tuli Liettuasta. Maksoi 900e ja siihen rahti, sekä asennus päälle. Hintoihin tulee.
evo2

Kilinä 95:sella on ollut riesana pidempään. Etenkin motarilla loivissa ylämäissä kilinä hirvitti. Ajattelin et jotain on hajalla aivolaatikossa tai joku anturi on rikki. Mitä lämpimämpi ilma sitä kauheempi kilinä. hitsit :oops: No nyt löytyi "vika". Olin talvella lukinnut imuilman esilämmityksen talviasentoon ja sitä en muistanut vaihtaa kesäasentoon. Nyt otin ruuvin pois ja kas kilinä hävisi. Kyllä taas harmitti kun syytin skodaa omasta mokasta.

Skoda Forman
Skoda 110 L
evo2

tämä mun harrasteauto pääsi 20:n vuoden seisotuksen jälkeen omalla moottorilla liikkeelle. ainoat uudet osat: 2 jarruputkea, polttoaineen täyttöletku, akku. jarru ja kytkin sylinterit ovat vanhoja herkistettyjä.

Kuva

Kuva

ylpeä omistaja!!!!!!!!
Kuva

Skoda Forman
Skoda 110 L
evo2

Neitsytmatka edessä 110:llä. Perjantaina Haminaan ja lauantaina takas. Jännittää hajooko mitään.

Skoda Forman
Skoda 110 L
evo2

onkos tätä mun vanhaa ladaa bongattu missään?

Kuva

Skoda Forman
Skoda 110 L
evo2

Re: myin ladan pois ja ostin Škodan

Yritetään nyt vielä kerran paikallistaa entistä menopeliä.
en viitsi kysellä akesta.

rekkari oli/on HXN-686

aika kultaa muistot.

Skoda Forman
Skoda 110 L
Vastaa Viestiin