myin ladan pois ja ostin Škodan
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- Lada Scandinavia
Re: päivitys
Ei ollu onneks mulla tuo onkelma.Ei ollu väljää eikä mutteri löysälläVanja-eno kirjoitti:Jestas, mulla oireilee samalla lailla tuo seepra, joten täytyykin heti päivällä käydä tsekkaamassa olisko mulla sama hommaevo2 kirjoitti:Viime viikonloppuna kun ajelin Lahdesta Mäntsälään, niin alkoi etupäästä kuulumaan vinkunaa ja vinkuna loppui kun koski jarrupolkimeen. Epäilin että jarrut laahaa. Perillä kokeilin onko vanne kuuma (ei ollut). Seuraavaksi kokeilin keikuttaa pyörää (apua), sehän heilui. Napamutteri sormi kireydessä.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
- Lada Scandinavia
Pieni korjaus, että toi mun ex Felicias 1.9 D niin siinähän on VW motori ja laatikko. Tosiaan jos tarvii lisätä öljyä laatikkoon, esim pienen vuodon takia harvoin, niin pitää yrittää jollakin tippakannulla sitä lisätä mittarivaijeri reijästä.
Kas kun ei motori öljyä lisätä mittatikun reijästä! Näissä Volkkarien laatikoissa alkaa huutaamaan 5 vaihde ja kun huuto on alkanut, niin laatikko hajoaa nopeesti. Näin kylämme korjaamolla VW polon rikkinäisen laatikon purettuna, niin 5 vaihde oli hajottuaan kalvanut seinämät ja kaikki paskaksi. Asentaja sanoi, että ei mitään tehtävissä, vaan toinen laatikko. Tämän VW polon laatikkoja ei sitten Suomesta löytynyt, vaan tohon poloon se tuli Liettuasta. Maksoi 900e ja siihen rahti, sekä asennus päälle. Hintoihin tulee.

Kilinä 95:sella on ollut riesana pidempään. Etenkin motarilla loivissa ylämäissä kilinä hirvitti. Ajattelin et jotain on hajalla aivolaatikossa tai joku anturi on rikki. Mitä lämpimämpi ilma sitä kauheempi kilinä. hitsit
No nyt löytyi "vika". Olin talvella lukinnut imuilman esilämmityksen talviasentoon ja sitä en muistanut vaihtaa kesäasentoon. Nyt otin ruuvin pois ja kas kilinä hävisi. Kyllä taas harmitti kun syytin skodaa omasta mokasta.

TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA
Skoda Forman
Skoda 110 L
Skoda Forman
Skoda 110 L
Re: myin ladan pois ja ostin Škodan
Yritetään nyt vielä kerran paikallistaa entistä menopeliä.
en viitsi kysellä akesta.
rekkari oli/on HXN-686
aika kultaa muistot.
en viitsi kysellä akesta.
rekkari oli/on HXN-686
aika kultaa muistot.
TOSI MIEHET AJAA TAKAMOOTTORISELLA
Skoda Forman
Skoda 110 L
Skoda Forman
Skoda 110 L