Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
elikkäs myin -87 farkun pois ja tilalle tuli -94 skoda forman. kyllä täytyy sanoa et skoda on niin paljon paljon tilavampi ja parempi ajaa et harmittaa kun ei ole aiemmim tullu mieleen vaihtaa. ei ladakaan huono ollut, aina perille vei, mutta ei se tuntunut koskaan mun autolta.
Viimeksi muokannut evo2, 8.6.2006 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tervetuloa armoitettujen Lada-Skoda-ihmisten heimoon... tosin mun Skodat ovat vähän vanhempia... mutta mitä siitä
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
kun kortin sain 80 oli eka auto jolla ajoin skoda siitä 127 fiat jne ja nyt mummon vanha hyvin pidetty 2107 kyllä moni kysyny et myynkö tää onkin mulle harrastus ja tekniikkakin sopiva kun kattivapaa malli
no kone on ihan aito skoda, höystettynä pierupurkin sähköohjatulla kaasarilla ja lambdalla, mutta jarrut on muuttunut vw tuotteiksi. silti ainoat mitkä on samat kuin vw:ssä on takakengät. etupalat samat kuin 1.6 sierrassa. samalla pulttijako on muuttunut 4*100.
eli korjataan tännekkin
skodassa on ihan skodan omat jarrut kun vuosi malli on -92
ps. VANJA-ENO sulla oli felician vanteet myynnis? 13 vai 14 tuumaa. onko mustat pelti vanteet. jako 100.
Viimeksi muokannut evo2, 7.12.2005 18:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.