colera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetään Vaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
niin juu taikka paineista koko auto eiköhän se ole kuitenkin helpompi vaan tiivistellä paremmin ja vaihtaa sisäkurkut/suuttimet
colera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetään Vaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
niin juu taikka paineista koko auto eiköhän se ole kuitenkin helpompi vaan tiivistellä paremmin ja vaihtaa sisäkurkut/suuttimet
Niin, tai helpompi ostaa vaikka jonkun stockman sierran paineistettu solexi, sama varmaan volvossakin. Tai vielä helpompi hommata ruisku, tai tai tai...
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
Joo kyllä se on ihan toimiva homma, onhan nuita nähty esim homemadeturbos-sivulla. kokeilen kuitenki nyt ihan perinteisesti tuolla sohlolla ja jos menee hermot niin häätyy alkaa ettiin halpaa paineistettuu kaasaria. ei niitä vaan tunnu olevan mitä nytki katellu. tarviiko btw tehä mitään niille alipaineletkuille jotka tulee siihe kaasariin, laittaa painekoteloon yms?
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
juu noissa jenkkivehkeissä niitä vissiin käytetään
joskus veee kasissa ne remmiahto jonkun voortin ja käyttivät tuota tekniikkaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti