niin juu taikka paineista koko autocolera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetäänVaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
1500 turborojekti
-
pappa-igor
-
colera
Niin, tai helpompi ostaa vaikka jonkun stockman sierran paineistettu solexi, sama varmaan volvossakin. Tai vielä helpompi hommata ruisku, tai tai tai...pappa-igor kirjoitti:niin juu taikka paineista koko autocolera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetäänVaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
eiköhän se ole kuitenkin helpompi vaan tiivistellä paremmin ja vaihtaa sisäkurkut/suuttimet
-
colera
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
-
Zillinger
Joo kyllä se on ihan toimiva homma, onhan nuita nähty esim homemadeturbos-sivulla. kokeilen kuitenki nyt ihan perinteisesti tuolla sohlolla ja jos menee hermot niin häätyy alkaa ettiin halpaa paineistettuu kaasaria. ei niitä vaan tunnu olevan mitä nytki katellu. tarviiko btw tehä mitään niille alipaineletkuille jotka tulee siihe kaasariin, laittaa painekoteloon yms?colera kirjoitti:Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
juu noissa jenkkivehkeissä niitä vissiin käytetääncolera kirjoitti:Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
joskus veee kasissa ne remmiahto jonkun voortin ja käyttivät tuota tekniikkaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
-
Zillinger