1500 turborojekti

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
pappa-igor

Viesti Kirjoittaja pappa-igor »

colera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetään :? Vaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
niin juu taikka paineista koko auto :lol: eiköhän se ole kuitenkin helpompi vaan tiivistellä paremmin ja vaihtaa sisäkurkut/suuttimet :wink:
colera

Viesti Kirjoittaja colera »

pappa-igor kirjoitti:
colera kirjoitti:rakenna painekotelo koko kaasarin ympärille, niin ei tarvi paineistaa mitenkään, koska koko kaasari on silloin siinä paineessa, vaikea selittää, mutta yritetään :? Vaikeuttaa kaasarin säätämistä tietenkin, mutta pitäis muuten olla ihan toimiva ratkaisu!
niin juu taikka paineista koko auto :lol: eiköhän se ole kuitenkin helpompi vaan tiivistellä paremmin ja vaihtaa sisäkurkut/suuttimet :wink:
Niin, tai helpompi ostaa vaikka jonkun stockman sierran paineistettu solexi, sama varmaan volvossakin. Tai vielä helpompi hommata ruisku, tai tai tai...
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
colera

Viesti Kirjoittaja colera »

START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
Zillinger

Viesti Kirjoittaja Zillinger »

colera kirjoitti:
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
Joo kyllä se on ihan toimiva homma, onhan nuita nähty esim homemadeturbos-sivulla. kokeilen kuitenki nyt ihan perinteisesti tuolla sohlolla ja jos menee hermot niin häätyy alkaa ettiin halpaa paineistettuu kaasaria. ei niitä vaan tunnu olevan mitä nytki katellu. tarviiko btw tehä mitään niille alipaineletkuille jotka tulee siihe kaasariin, laittaa painekoteloon yms?
Zillinger

Viesti Kirjoittaja Zillinger »

No just ku pääsin sanomasta ni löyty paineistettu pässinpalli!
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Viesti Kirjoittaja START »

colera kirjoitti:
START kirjoitti:mistäköhän tommosesta painekotelolta tulee kaasu vaijjeri ulos :?:
:D :shock: :D :D :D :shock: :D :) :shock: :D
no juu ei se taida olla kuitenkaan pahin ongelma tommosessa
:roll:
Oiskos vaikka tiivistetystä läpiviennistä? Villi veikkaus! Oikeesti toi on tosi simppeli systeemi, kunhan pysyy hitsivehkeet kädessä! Ja ainakin Jenkkilässä melko paljonkin käytetty... Ja jos budjetilla rakennetaan, niin kyllä tämä ainakin yksi halvimmista vaihtoehdoista on!?
juu noissa jenkkivehkeissä niitä vissiin käytetään
joskus veee kasissa ne remmiahto jonkun voortin ja käyttivät tuota tekniikkaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Zillinger

Viesti Kirjoittaja Zillinger »

Ei päässy tätäkään loppuun asti viemään, lada lähtee ens vkolla uudelle omistajalle. mutta garretti on myynnissä jos jotakuta kiinnostaa :)
Vastaa Viestiin